بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
احمدی دانش آشتیانی
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رییس جمهوری از معرفی «فخر الدین احمدی دانش آشتیانی» به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تدبیر24:«مجید نصیرپور» افزود: نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس صبح امروز (سه شنبه) تقدیم «علی لاریجانی» شد که بر اساس آن احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه انتخاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه داخلی، مجلس10 روز برای بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی فرصت دارد و به احتمال زیاد جلسه رای اعتماد و بررسی صلاحیت این وزیر پیشنهادی سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.
احمدی دانش آشتیانی در دولت اصلاحات مسوولیت معاونت های طرح و برنامه و مالی وزارت علوم را برعهده داشت.
محمود نیلی احمدآبادی سومین وزیر پیشنهادی علوم دولت تدبیر و امید بود که در پی استیضاح رضا فرجی دانا، نخستین وزیر علوم دولت یازدهم در جلسه رای اعتماد هفتم آبان ماه نتوانست اعتماد مجلس نهم را کسب کند.
جعفر میلی منفرد نیز نخستین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم بود که نتوانست از مجلس نهم رای اعتماد بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۴
جیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
8
1
این مجلس ...باز هم رای نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
انقدر رای ندهند تا رای دانشان پاره شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
10
اقای جیم منهم باشما موافقم اگر نامه معرفی همین وزیر محترم توسط اقای احمدی نژاد به مجلس میرفت نمایندکان نامه را روی جشم خود میگذاشتن و با جان ودل رای میدادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
0
6
ادامه شوخی روحانی با مجلس
«فخرالدین احمدی‌دانش‌آشتیانی» به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شد. وی از معاونان مصطفی معین، وزیر علوم دولت خاتمی بوده است. این معرفی که در همان ابتدای کار با واکنش‌های مختلفی از سوی نمایندگان مجلس و تشکل‌های دانشجویی مواجه شد به نحوی همان شوخی روحانی با مجلس در معرفی نیلی احمد‌آبادی را یادآوری می‌کند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها