بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۹۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
بر اساس راهبردهاي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و به منظور تسريع در سياست گذاري و اجراي فرايندهاي صادراتي، شوراي عالي صادرات در ايران خودرو تشكيل شد.
تدبیر24: علي علمي معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب،گفت: شوراي عالي صادرات با هدف تسهيل در اجراي سياست هاي كوتاه مدت و بلند مدت در حوزه صادرات شكل گرفت.
 
وي عراق، ونزوئلا و آذربايجان را بازارهاي سنتي ايران خودرو ذكر كرد و گفت: بازار روسيه در شرف گشايش مجدد به روي محصولات ايران‌خودرو بوده و توليد در سايت سوريه از سال 2015 آغاز مي شود.
 
علمي از برنامه ايران خودرو براي كسب سهم مناسب از بازار كشورهاي مشترک‌المنافع  خبر داد و گفت: طرح فعال سازي مجدد سايت سنگال نيز به هيات مديره داده شده و سايت ونزوئلا نيز دوباره فعال مي شود.
 
وي آمار صادرات ايران خودرو از اول امسال تا اواخر مهر را 1400 دستگاه عنوان كرد و افزود: اين در حالي است كه در مدت مشابه سال گذشته تنها 600 دستگاه صادرات داشتيم.
 
علمي افزود: صادرات 200 دستگاه به آذربايجان و 100 دستگاه به عراق در حال پي‌گيري و 308 دستگاه در حال حركت به سوي ونزوئلا است.
 
معاون صادرات و امور بين الملل ايران خودرو دلايل كاهش صادرات اين شركت در نيمه نخست سال جاري را محدوديت هاي بين المللي عنوان كرد.
 
وي از افزايش صادرات ايران خودرو در نيمه دوم سال خبر داد و گفت: سورن بيشترين سهم را در سبد صادراتي محصولات ايران خودرو اختصاص داده است و رانا و سمند اس‌ايی در رتبه هاي بعدي قرار دارند.

منبع: ايكو پرس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
0
صادرات پیشکش به وعده های داخلی خودشان عمل کنند! چند ماه است یک ال نود ثبت نام کرده ام الان که موعد تحویل شده و قیمت ها بالاتر رفته دبه کرده می گویند بیا پژو پارس تحویل بگیر! واقعا کجای دنیا همچین رفتاری با مشتری دارند؟ مملکت اینقدر بی صاحب است که هر طور می خواهند با ملت عمل می کنند و بعد پزهای اضافی هم می دهند که حالا که در ایران اینقدر آبرومند هستیم برویم بیرون هم برای ایرانی ها آبرو بخریم! شما نروید بهتر است بمانید آبرو نبرید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
0
صادرات؟واقعا کدوم کشور رابه مرگ رو می خرند مگر به اونا مجانی هدیه بشه که با یکسال بنزین رایگان ان وقت شاید کسانی که قصد خودکشی دارند قیبول کنند و خودرو سازان هم با اینکار افکار عمومی کشور خود را فریب دهند؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها