بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
پس از دیدار با مقامات ایران؛
نوری المالکی معاون رییس جمهوری عراق که یک شنبه هفته جاری برای دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده بود، دقایقی پیش تهران را ترک کرد.
تدبیر24: نوری المالکی که عصر سه شنبه با بدرقه محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری عازم بغداد شد در جریان سفر سه روزه خود به تهران با رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهوری ،نایب رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

بحث و تبادل نظر درباره مسایل دوجانبه، منطقه ای، شرایط عراق و تحولات منطقه به ویژه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی از محورهای مذاکرات نوری المالکی با مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران بود.

نوری المالکی در دو دوره چهارساله (2006 تا 2014 میلادی) نخست وزیر عراق بود و سرانجام به منظور حفظ ثبات کشورش، 23مرداد ماه سال جاری از تصدی پست نخست وزیری به نفع حیدر العبادی کناره گیری کرد و به این ترتیب حیدر العبادی نخست وزیر عراق شد.

حیدرالعبادی نیز در 29 مهر ماه جاری و در اولین سفر دوجانبه خود به تهران سفر کرد و با جمعی از مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و مراجع عظام قم دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها