بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم - غرب استان تهران -از دستگیری زنی که پول های همسر سابق خود را اینترنتی سرقت کرده بود ،خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ 'جعفر علیزاده'گفت: مأموران پلیس فتا در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری 11 مرکزی با موضوع «برداشت غیر مجاز از حساب فردی به مبلغ 26 میلیون ریال » پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس، مالباخته را دعوت کردند و وی در بازجویی های پلیس اظهار داشت که روز گذشته هنگامی که از حسابش موجودی گرفت، متوجه شد، مبلغ 26 میلیون ریال از حساب وی کسر شده است.

وی ادامه داد: مالباخته در ادامه عنوان کرد که پس از اطلاع از کسر مبلغ یاد شده از حسابش به بانک رفت و بانک نیز به وی اعلام کرد که این مبلغ از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم برداشت شده است.

سرهنگ علیزاده افزود : به گفته این مالباخته ، رمز دوم را فقط همسر سابق وی می دانسته است.

علیزاده اضافه کرد: با گرفتن استعلام از کارتی که پول به آن واریز شده بود، مشخص شد کارت ، متعلق به فردی به نام 'م-ع' بوده است که وی پس از هماهنگی قضایی و تحقیقات نامحسوس، دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی اظهار داشت که مبلغ به سرقت رفته طی تراکنشی اینترنتی توسط فردی ناشناس که چند روز قبل به مغازه اش آمده بود، واریز شده و عین مبلغ را از او تحویل گرفته است.

علیزاده افزود: آن متهم پس از تحقیق و بررسی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و در ادامه اظهار داشت که «انتقال وجه توسط اینجانب و به اسرار همسر سابق مالباخته انجام شده است. »

به گفته علیزاده ، سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد که هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان دقت کنند، حتما رمز عبور را خودشان وارد کنند و عملیات واریز وجه را انجام دهند.

وی در ادامه همچنین توصیه کرد که هموطنان رمز عبور خود را به هیچ عنوان به دیگران ندهند و رمز را به صورت دوره ای تغییر دهند. ضمن اینکه هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک در دستگاه های کارت خوان مثل شکستگی، وجود شئ اضافی در دستگاه، سریعا به شعبه مورد نظر اطلاع دهند.

وی ادامه داد: شهروندان همچنین هنگام وارد کردن رمز عبور به اطراف و نیز اطرافیان خود توجه داشته باشند و پس از پایان عملیات بانکی ، رسید آن را به دقت بررسی کنند و نزد خود نگاه دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها