بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمام بازیکنان برگزار شد.
تدبیر24: چهارمین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران اولین تمرینی بود که این تیم با تمامی بازیکنانش برگزار می‌کرد. در این تمرین که از ساعت 10:30 در زمین شماره یک کمپ‌های تیم ملی آغاز شد، 24 بازیکن حضور داشتند.

جواد نکونام، رضا قوچان‌نژاد، علیرضا حقیقی و علیرضا جهانبخش که تاکنون در تمرینات گروهی حضور نداشتند از امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند. شاهین ثاقبی و احمد عبدالله‌زاده دو بازیکنی بودند که از تیم ملی جدا شده و برای حضور در اردوی قطر به تیم امید پیوستند.

ملی‌پوشان با پیراهن‌های مشکی، شورت‌های زردرنگ و ساق‌های سبزرنگ تمرین را آغاز کردند. اولین برنامه تمرینی امروز پاسکاری‌های گروهی و تمرین آقاوسط در قالب دو گروه بود. بعد از آن هشت دروازه گل کوچک در دو طرف بخشی از زمین کمپ قرار داده شد که بازیکنان به صورت چهار گروه هر کدام مقابل یکدیگر گل کوچک بازی کردند.

ملی‌پوشان در ادامه این تمرینات را با توپ‌های مینی فوتبال انجام دادند. روی بعضی از این دروازه‌ها کوچک تورهایی نصب شده بود که رویشان آرم باشگاه منچستریونایتد و نام مدرسه این باشگاه دیده می‌شد! استارت‌های کوتاه و بلند تمرینات بدنی، حرکات زیگزاگی و ... مرحله بعدی برنامه تمرینی بود. بخش اصلی و عمده تمرین امروز باز هم به فوتبال در زمین بزرگ و مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.

کارلوس کی‌روش بازیکنان به دو تیم سبز و قرمز تقسیم کرد. در تیم سبز علیرضا حقیقی، پورعلی‌گنجی، خانزاده، غفوری، حبیب گردانی، محمد نوری، امید ابراهیمی، سروش رفیعی، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون حضور داشتند. در تیم قرمز نیز سوشا مکانی، احسان حاج‌صفی، امیرحسین صادقی، منتظری، سیدجلال حسینی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، مسعود شجاعی، جواد نکونام، اشکان دژآگه و رضا قوچان‌نژاد حضور داشتند.

این بازی در زمینی تقریبا به وسعت زمینی بزرگ با دروازه‌های بزرگ برگزار شد. کارلوس کی‌روش در این فوتبال یازده به یازده با حضور در وسط زمین دستورات تاکتیکی را به بازیکنان می‌داد. تاکیدات سرمربی تیم در حرکت رو به جلو، دادن پاس‌های عرضی و چرخش توپ در عرض میدان به ویژه در محوطه جریمه و سرعت و حمله به دروازه بود.

او پس از دقایقی از مسابقه جای بازیکنان در دو تیم را تغییر می‌داد. به طور مثال دژآگه را با جهانبخش عوض کرد و خانزاده و پورعلی‌گنجی جایشان را به حسینی و صادقی دادند و در لحظاتی بعد سروش رفیعی با خانزاده عوض شد.

این تمرین تا ساعت 11:50 به طول انجامید و پس از آن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن‌هایشان را سرد کردند اما چهار بازیکن یعنی جواد نکونام، اشکان دژآگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی تمرین ضربات ایستگاهی داشتند. درون دروازه به نوبت دروازه‌بان‌های تیم ایستادند. دیوار دفاعی، آدمک‌های چیده شده در ابتدای محوطه جریمه بود.

هاشم بیگ‌زاده امروز هم در تمرینات گروهی شرکت نداشت و به صورت اختصاصی کار کرد.

کی‌روش در انتهای تمرین با جهانبخش و آزمون به صورت خصوصی به گفت‌وگو پرداخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها