بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
الیاس نادران خبر داد
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه "احمدی دانش آشتیانی" از عناصر اصلی حلقه‌‌ای است که ما نسبت به حضور آن‌‌ها در وزارت علوم اعتراض داریم گفت: رأی نیاوردن ایشان قطعی است.
تدبیر24: نماینده اصولگرای تهران در مجلس با بیان اینکه «احمدی دانش آشتیانی» از عناصر اصلی حلقه‌ای است که ما نسبت به حضور آن‌‌ها در وزارت علوم اعتراض داریم گفت: رأی نیاوردن ایشان قطعی است.
الیاس نادران نماینده تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به جو روز گذشته مجلس پس از معرفی گزینه دولت برای تصدی وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات» گفت: رأی نیاوردن آقای «احمدی دانش آشتیانی» قطعی است و ایشان حتی کمتر از گزینه قبلی رأی خواهد آورد.
 وی با بیان اینکه ایشان از عناصر اصلی حلقه‌ای است که ما نسبت به حضور آن‌ها در وزارت علوم اعتراض داریم خاطرنشان کرد: وی جزو حلقه اول مشارکتی‌های وزارت علوم است.
 نادران در پاسخ به این سؤال که «آیا شما همچنان معتقد هستید که دولت گزینه اصلی خود را رو نکرده»، گفت: بنده می‌گویم آن جریان تندروی افراطی مشارکتی که قصد ایجاد شکاف و تعارض بین مجلس و دولت را دارد همچنان در‌‌ همان مسیر حرکت می‌کند و هنوز تغییر خط ایجاد نشده.
وی در خصوص چرایی اصرار دولت برای معرفی افراد خاص به مجلس گفت: بنده فعلاً بنا ندارم در خصوص این حواشی صحبت کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
2
9
کاش امثال نادران این نکته بدیهی رو درک می کردند کخ مردم روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند نه جلیلی را !!!
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
شما که منفی دادی! خیال می کنی جلیلی رئیس جمهوره! یا از درک کردن امثال ...نا امیدی؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
یعنی مجلس از حق خودش استفاده نکند و هرچه شماها بگویید را اجرا کند!
امر دیگه ای نیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
4
انشاالله دیگر در مجلس کسی قران نمی چرخاند و از مجلسیان بخواهد قسم بخورند که به فلان شخص رای نمیدهیم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها