بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ کشور لحظاتی پیش با بدرقه علاقه مندان و دوستداران آن مرحوم به سوی بهشت زهرا(س) بدرقه شد.
تدبیر24: در این مراسم که خانواده زنده یاد پاشایی و جمع کثیری از علاقه مندان این هنرمند فقید حضور داشتند، پیکر آن مرحوم به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع شد.

در این مراسم که از مقابل تالار وحدت تهران آغاز شد تشییع کنندگان با قرائت فاتحه و زمزمه اشعار و ترانه پاشایی پیکر او را برروی دستان خود تا چندخیابان پایین تر تالار وحدت بدرقه کردند.

محمد علیزاده از خواننده و بنیامین بهادری در این مراسم به قرائت اشعاری پرداخته و سپس در وصف این خواننده جوان به ایراد سخن پرداختند.

همچنین محمد علیزاده نیز با خواندن یکی از قطعه های خود و همراهی این قطعه توسط حاضران و سپس قرائت جاده یک طرفه که آن را با بغض حاضران همراهی می کردند سخنان خود را به پایان برد.

در این مراسم همچنین پدر و عموی مرحوم مرتضی پاشایی نیز سخنانی ایراد کردند و پس از آن، برنامه مداحی برگزار شد.

برای این برنامه سخنرانی های فراوانی درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل ازدحام جمعیت و استقبال به یادماندنی برای تشییع پیکر زنده یاد پاشایی این برنامه ها لغو شد.

علاوه بر علاقه مندان و مردم جمع کثیری از هنرمندان عرصه های مختلف هنرهای تجسمی ، سینما، تئاتر، موسیقی ازجمله سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری، محمد رضا گلزار، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی و دیگر هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

مرتضی پاشایی 30 ساله پس از 11 ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان روز پنج شنبه 22 آبان ماه 93 دارفانی را وداع گفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها