بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

تدبیر24: محمدباقر فرهند - مرتضی پاشایی در گذشت- این خبر بود که ساعتی پیش با سرعت بسیار در کشور منتشر شد . خبری که بخش قابل توجهی از جوانان و علاقمندان به حوزه موسیقی پاپ و موسیقی ایرانی را با چشمانی اشک بار روانه لوح های فشرده صدای مرتضی پاشایی کرد . صدایی ماندگار دل تاریخ کوتاه عمری که برای نسل جوان امروز ، سرتاسر خاطره ای بود که می توانست ماندگار باشد .مرتضی پاشایی متولد 1363 ، در عمر سه دهه خود ، تغییر جدی در موسیقی پاپ ایران ایجاد کرد . موسیقی که می رفت در سالهای گذشته با دنیای حرفه ای ها خداحافظی کند و یا به سمت فعالیت های زیر زمینی برود و یا با شعرهای بی محتوای برخی به سمت موسیقی عوام پسند برود . پاشایی ابداع کننده خلاقیت و نوآوری در موسیقی پاپ ایران شد .

سرعت انتشار اخبار زندگی پاشایی ، علاقمندی اقشار مختلف در کنار دیدگاه های متعدد و گاها متعارض فرهنگی - اجتماعی و حتی سیاسی به شعر و صدای پاشایی ، به نوعی حرف دل نسل امروز ایران بود . نسلی که هنر را ابزاری برای بیان خواسته هایش می داند . پاشایی از نسل همه ما بود . نسلی که صدایشان خاکستری است . صدایی مخلمی ، نرم و برای تغییر به سمت بهبود حرکت کردن . نسلی که می خواهد دیده شود و هزاران صدایی که می بایست شنیده شود . صدایی که امروز دستگاه موسیقیایی کشور می بایست برایش برنامه ریزی کنند و برخی از کج فهمان متحجر و مقدس مآب نیز بفهمند که پاسداران وحافظان واقعی این کشور ، جوانان امروز ان هستند ، همانطوریکه دیروز را نیز جوانانش ساختند و فردا را نیز می سازند . امروز موسیقی ایران نماینده واقعی از نسل بغض ، عشق ، محبت ، صلح ، دوستی و ایمان به خدا در کنار ایثار و گذشت را از دست داد . برای همه آنچه که امروز هنر ایران از دست داده متاثریم و با افسوس به سوی آینده ای می رویم که می خواهیم دیده شویم و باشیم برای ایران اسلامی .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها