بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار دوستانه برابر کره جنوبی امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک آزادی برگزار شد.
تدبیر24: بازیکنان تیم ملی از ساعت 11 امروز وارد زمین شدند و در ابتدا 15 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم خودشان را گرم کردند.

بعد از آن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی باآندرانیک تیموریان، جواد نکونام و مسعود شجاعی گفت و گو کرد.البته رضا قوچان نژاد نیز در این گفت وگوها حضور پیدا کرد.

در ادامه بازیکنان با پابه توپ شدن و پاسکاری خود را گرم کردند و برای یکدیگر کری خوانی هم می کردند.

اعضای کادر فنی جلسه ای داخل زمین در رابطه با طراحی مراحل تمرین برگزار و ساعت 11 و 15 دقیقه بازیکنان را جمع کردند و کی روش چند دقیقه برای آنها صحبت کردودروازه بانان هم به صورت جداگانه زیرنظر دن گاسپار مربی دروازبانان تیم ملی تمرین کردند.

هاشم بیک زاده مدافع مصدوم تیم ملی هم مانند روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان درادامه تمرین پاسکاری واستارت های کوتاه و بلند داشتند و به بازیکنان کاورهای سبز و نارنجی داده شد که تیم اصلی کاور سبز پوشید. سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و هر دسته در قالب دو تیم 5 نفره تمرین پاسکاری تحت فشار و پرس را پشت سر گذاشتند.

بعد از این تمرین کارهای کششی، تعادلی و پرش از موانع در دستور کار بود و زمانی که کادر فنی خواستند تمرینات تاکتیکی را آغاز کنند خبرنگاران را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند.

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و کره جنوبی فردا (سه شنبه) ساعت 16:25 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

این دو تیم خود را برای حضور در جام ملت های آسیا 2015 آماده می کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C با تیم های امارات، قطر و بحرین رقابت خواهد کردوتیم کره جنوبی در گروه A با تیم های استرالیا عمان و کویت هم گروه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها