بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
رییس کمیته فرهنگی اعلام کرد؛
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، گفت : براساس تحقیقات و برآوردهایی که انجام داده ایم، تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های استرالیا در هر دیدار به طور میانگین 25 تا 30 هزار هوادارخواهد داشت.
تدبیر24: ابتدا باید بگویم که برای دیدار عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی سازماندهی بسیار خوبی انجام دادیم تا هواداران بتوانند به خوبی از تیم کشورمان حمایت کنند.
وی بااشاره به اینکه تیم ملی مدت هاست درورزشگاه آزادی به میدان نرفته است تصریح کرد: تمامی لیدرهای تهران و استان های دیگر در ورزشگاه حضور خواهند داشت و پرچم های کوچک و بزرگ را به ورزشگاه خواهیم برد تا در کنار تیم باشیم.
این مقام مسوول همچنین درمورد دیدارشهرآوردپایتخت نیزعنوان کرد:دراین مورد تمامی اقدامات از سوی سازمان لیگ انجام خواهد شد.
وی در خصوص برنامه ریزی کمیته فرهنگی برای جام ملت های آسیا 2015 که دی ماه به میزبانی استرالیا برگزار می شود تصریح کرد: برای این رویداد مهم برنامه ریزی از چند ماه قبل آغاز شد و ما طرح های خود را به فدراسیون ارائه کردیم و امیدوارم بودجه لازم برای تحقق برنامه ها، تامین شود.
وی افزود:درنخستین گام کار بافت فرش یادبود جام ملت ها آغاز شده تا همچون جام جهانی برزیل بتوانیم آنرا به یادگار بگذاریم.
ملامحمد اظهارکرد:همچنین در صورت تامین اعتبار، اقلام تبلیغاتی را ساماندهی خواهیم کرد.
وی بااشاره به اینکه تیم ملی ایران درجام ملت ها پس از کشور میزبان بیشترین هوادار را خواهد داشت، گفت:ساماندهی کردن 25 تا 30 هزار تماشاگر برای هر دیدار کار بسیار سختی است که به تنهایی از عهده ما برنمی آید.
وی بااشاره به اینکه هواداران باید همراه تیم ملی باشند گفت:بایدفرهنگ هواداری را تغییر بدهیم تا حامیان تیم ملی حداقل برای رویدادهای مهم، پیراهن یا تی شرت تیم ملی را خریداری کرده و کنار تیم باشند.
ملامحمد ادامه داد : در این راستا با افرادی که در استرالیا ساکن هستند و می توانند به ما کمک کنند مذاکراتی انجام دادیم چراکه تامین بیش از 20هزار دست لباس برای هر دیدار واقعا کار دشوار و تقریبا غیرممکنی است.
مسوول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال افزود: ایرانی های زیادی در کشور استرالیا حضور دارند و اینکه بخواهیم این تعداد لباس، پرچم و دیگر اجناس را به همراه ببریم کاری نشدنی است و امیدوارم هواداران در استرالیا کنار تیم ملی باشند و به ما یاری برسانند.
به گفته وی، هزینه ها در استرالیا به مراتب بالاتر از برزیل است و در این راستا فدراسیون فوتبال ایران نمی تواند همچون جام جهانی هواداران را از لحاظ اقلام فرهنگی تامین کند.
چندی پیش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که ایران پس ازاسترالیا بیشترین هوادار را در جام ملت های آسیا 2015 خواهد داشت و علاقمندان به این تیم از مدت ها قبل به دنبال تهیه بلیط دیدارهای شاگردان کی روش دراسترالیا هستند تا به حمایت از این تیم بپردازند.
حدود 40 سال از آخرین قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا می گذرد و ایرانی های مقیم استرالیا بر این باورند که تیم کشورشان می تواند در سرزمین کانگورها برای چهارمین بار جام قهرمانی این رویداد را از آن خود کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها