بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
دومین کشتی مسافری در مسیر دریایی خرمشهر- بصره فعالیت خود را آغاز کرد.
تدبیر24:منطقه‌خوزستان - کشتی مسافری ایران‌زمین تحت پوشش شرکت کشتیرانی حسام‌سام در مسیر دریایی خرمشهر- بصره از نوع کروز به ابعاد 23 متر طول و 6 متر عرض، با آبخور 2 متر، سرعت 25 نات (گره دریایی) است که ساخت کشور امارات با ظرفیت جابه‌جایی 100 مسافر در هر سفر است.
در حال حاضر این کشتی 3 نوبت در هفته و در روزهای فرد کار جابه‌جایی مسافران را انجام می‌دهد و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و استقبال زائران عتبات عالیات تعداد سفرهای خود را افزایش خواهد داد.
پیش از این کشتی برلیان به‌عنوان اولین کشتی مسافری مسیر دریایی خرمشهر- بصره از اردیبهشت‌ماه امسال با ظرفیت 235 مسافر، 3 نوبت در هفته در این مسیر دریایی تردد می‌کند.
پایانه بین‌المللی مسافری خلیج‌فارس خرمشهر با برخورداری از 2 پست اسکله و ظرفیت جابه‌جایی یک هزار و 200 مسافر در روز، به عنوان مجهزترین و بزرگترین پایانه مسافری دریایی منطقه محسوب می‌شود که خط مسافری دریایی خرمشهر- کویت و خرمشهر- بصره در آن فعال است.
هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر آژانس‌های مسافرتی معتبر در شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها