بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
غلامحسین مظلومی مهاجم سالهای دور تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران عصر امروز (چهارشنبه) درگذشت تا روز تلخ دیگری در تقویم فوتبال ایران ثبت شود.
تدبیر24: عصر روز چهارشنبه 28 آبان ماه 1393 روز ناراحت کننده ای برای فوتبال ایران است، چرا که مرد بااخلاق این رشته ورزشی پس از مدت ها مبارزه با سرطان درگذشت و جامعه ورزش و علاقمندان به فوتبال از رفتن او متاثر شدند.
غلامحسین مظلومی سال 1328درآبادان متولد شد تا یکی از بزرگان فوتبال ایران چشم به جهان باز کند.
درخشش وی سال 1969آغاز شد چرا که توانست در رقابت های جوانان آسیا به میزبانی تایلند با به ثمر رساندن 6 گل عنوان آقای گلی را کسب کند.
بازیهای آسیایی تهران درسال 1974 دیگر رویدادی بود که سرطلایی عنوان آقای گلی را از آن خود کرد و نقش مهمی در رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به مدال طلا داشت.
تیم فوتبال ایران در المپیک 1976مونترال تنها یک مرتبه موفق به گلزنی شد، که زننده تنها گل این تیم دراین بازیهاغلامحسین مظلومی بود. اما این تنها افتخارات این بازیکن نبود، بلکه ثمره سالها حضور پرافتخارش در تیم ملی ایران 48 بازی و 37 گل بود.
سرطلایی طی سالهای 1347تا1354 پیراهن آبی استقلال را برتن داشت و پس از آن 3 سال نیز برای شهباز که آن زمان یکی از بهترین باشگاه های کشور بود به میدان رفت.همچنین نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان دیگر باشگاه های او بودند.
مظلومی در رده باشگاهی نقش مهمی در قهرمانی آبی های تهران در آسیا داشت وتوانست با زدن 5 گل، استقلال را در سال 1971 به قهرمانی برساند.
این چهره بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال ایران با پیراهن استقلال و شهباز در لیگ تخت جمشید 65گل به نام خودثبت کردوسه بار بهترین گلزن لیگ شد.
وی پس از اینکه در 30سالگی مجبورشد به دلیل مصدومیت های متوالی خداحافظی کند طی چند سال مدرک مربیگری A آسیا و سپس مدرکB اتحادیه اروپا را کسب کرد.
سرمربیگری استقلال تهران درسال 1367، سرمربیگری تیم امید ایران در سال 1368، سرمربیگری استقلال اهواز در سالهای 1371 و 1373 از مهتمرین فعالیت های سرطلایی در عرصه مربیگری بود.
همچنین او مدیرفنی تیم های نوجوانان، جوانان، مدیرتیم های پایه باشگاه پاس تهران و سرپرست تیم بزرگسالان استقلال تهران در سال 1388 بود.

افتخارات غلامحسین مظلومی:

*قهرمانی 3 دوره جام میلز هندوستان با تیم استقلال تهران
*آقای گل لیگ تخت جمشید در 3 دوره
*بهترین گلزن جام باشگاههای آسیا با 9 گل زده
*بهترین بازیکن آسیا در سال 1974(بازیهای آسیایی تهران)
*آقای گل بازیهای آسیایی تهران با 5 گل
*2 دوره قهرمانی در جام ملتهای آسیا همراه با تیم ملی ایران
*قهرمانی وکسب مدال طلای بازی های آسیایی تهران 1974
*قهرمان جام باشگاه های آسیا همراه با استقلال تهران درسال 1971
*بالاترین میانگین گل ملی با به ثمر رساندن 0،77 گل در هر دیدار
*بهترین گل زن تاریخ لیگ تخت جمشید با 65 گل
*2 دوره آقای گلی مسابقات جوانان آسیا 1969 و 1971
*بهترین گلزن استقلال در شهرآوردتهران با5 گل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها