بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده توسکستان - چهارباغ گرگان، رانندگان برای تردد از این راهها، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
تدبیر24: علی بخش رستمی روز پنجشنبه اظهار کرد: شب گذشته در محور توسکستان - چهارباغ شاهد بارش 10 سانتی متر برف بودیم که با حضور به موقع راهداران، عملیات راهداری از جمله نمک پاشی و برفروبی انجام شد.
وی ادامه داد: اکنون بارندگی خفیف در محورهای کوهستانی استان به ویژه جاده توسکستان - چهارباغ ادامه دارد و جاده ها در محدوده ارتفاعات مه گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تمام راههای استان باز و تردد در آنها عادی و روان است اما به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه و بارش باران و برف، سطح جاده ها به ویژه محورهای کوهستانی، لغزنده است.
وی از رانندگان خواست با احتیاط، رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران راهداری و پلیس، رانندگی کنند.
رستمی یادآور شد: تیم های طرح راهداری زمستانی در گردنه ها و محورهای کوهستانی آماده باش هستند و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 و شماره تماس 5 -0173223131 مرکز مدیریت راه های گلستان در طول شبانه روز در خدمت رانندگان برای اطلاع از وضعیت راه های استان است.
استان گلستان افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که بیش از یک هزار و 500 کیلومتر آن کوهستانی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها