بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۰۹۲۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
تدبیر24:اصغر سعادت نیا ; اداره کل پست استان قم چند سالی است که با مدیریت محمدحسین رحیمی دانش آموخته رشته ادبیات عرب در مقطع لیسانس با دو معاون پستی و اداری مالی اداره می شد که علی قنبری با لیسانس علوم سیاسی در سمت معاون پستی و علی علی کرم با مدرک لیسانس  روان شناسی به عنوان معاون اداری مالی خدمت رسانی می کردند که به گواه کارکنان عملکرد نسبتا خوبی داشته اند.
اما این ماجرا از زمانی رنگ و بوی تازه پیدا می کند که بنا به مصوبه شرکت پست ایران  هر دو معاونت پستی و اداری مالی می بایست حذف شوند و یک معاون اجرایی با تخصص و تسلط به فن آوری های نوین در جذب درآمد کوشا باشد.
از مدتها قبل خانم مهندس یاسری با ده سال سابقه پستی که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در مقطع IT  با گرایش تجارت الکترونیک می باشد و در تهران مدرس این رشته برای مدیران بوده است توسط  مقامات عالی شرکت پست ایران شناسایی می شود و پس از انجام امور اداری و اخذ استعلام و مصاحبه های متعدد به عنوان معاون اجرایی انتخاب و منصوب می شود.
با اعلام و اطلاع رسانی عمومی مراسم تودیع و معارفه در روز سه شنبه بیست و هفتم آبان ماه با حضور معاونین فنی و مالی اداری مدیر عامل پست ایران در اداره کل پست استان قم آغاز می شود که هنگام معارفه ی خانم مهندس یاسری به سرپرستی معاون اجرایی مدیرکل ناگهان اعتراض ها به این انتخاب شروع می شود که نکته ی جالب در تمامی این معترضین گلایه از تودیع معاونان قبلی نبوده است و صرفا معترض  به جنسیت زنانه معاون اجرایی و اینکه « چرا ما انتخاب نشده ایم » بوده است ! و  جالب آنکه علی قنبری معاون پستی اداره کل پست قم  از روز بعد در کمال تواضع به باجه معطله قم می رود و در کسوت ساده ترین جایگاه پستی به مردم خدمت رسانی می کند.
اعتراض هشت نفری تعدادی از این مسولان که مدعی برتربودن بر یک خانم را فریاد می زند با صحنه های بسیار زشتی جدی تر می شود که به استناد فایل صوتی که نسخه ای از آن در اختیار قم پرس قرار گرفته است بخش های را مرور می کنیم:
آقای «واو.نون» با صدای بلند می گوید: ....توی پست قم !
آقای : «الف . الف » : من عمرا با این خانم کار کنم ! ....این خانم لیاقت ندارد...! ما اعتصاب می کنیم و...
آقای:«دال. ز» : این خانم عمرا به درد بخوره...!
آقای : «ح .ب» : من این اداره را می خوابونم و...!
آقای « الف . ر» : نه نه ما قبول نمی کنیم ....ما یک ساعت هم با این خانم کار نمی کنیم!
نکته ی جالب این اعتراض ها آنجا بوده است که مسول «ح » اداره کل هم به معترضان می پیوندد که می گوید : «ما با یه خانم کار نمی کنیم » که بلافاصله معاون مدیرعامل به او می گوید : « پس برگرد سر شغل قبلی ت نامه رسانی»
از صبح دیروز که در اخبار ،  سخن از اعتصاب بوده است ! عدم صحت آن توسط کارکنان پست تایید شد و فقط آن دسته از مدیران ستادی فوق الذکر به جهت جمع آوری طوماری خطاب به بیوت یکی از مراجع و دکتر لاریجانی در محل کار خود حاضر نبودند که جمعا 17 نفر هم ذیل آن را امضا کردند پاسخگوی مراجعان نبودند. و مع الاسف جناب مدیرکل هم از صبح دیروز اداره را ترک کرده و برای ادامه رایزنی ها به استانداری می رود !
اما آن روی سکه استقبال گرم بدنه ی کارکنان خدوم و زحمت کش اداره کل پست قم  از خانم مهندس یاسری بوده است که اخبار دریافتی از توزیع شیرینی هم حکایت داشته است.
با تحقیق میدانی و تماس تلفنی از کارکنان اداره کل پست استان قم موجی از هیجان و خوشحالی در این اداره ایجاد شده است .
خاطر نشان می شود خانم مهندس یاسری از چهره های خوش نام و متدین اداره کل پست قم بوده است که بارها نقطه نظرهای وی در کمیسیون پیشنهادات شرکت پست ایران تقدیر شده است.
پایگاه خبری قم پرس  علاوه بر فایل صوتی مراتب فوق ، جزئیات بیشتری از  پشت پردگان این اقدام تلخ مردسالارانه در اختیار دارد که عنداللزوم در موعد مناسب منتشر خواهد کرد.

منبع : قم پرس
برچسب ها: تدبیر24 ، قم پرس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۳
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
2
خوب شد
نامه رسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
1
2
اکثر نامهرسانان و کارمندان از این تغیر خوشحال میباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
2
کرکنان پست اسان قم ازین تحول بزرگا و خوشحال هستن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
2
0
به این جمله دقت کنید: "علی قنبری معاون پستی اداره کل پست قم از روز بعد در کمال تواضع به باجه معطله قم می رود و در کسوت ساده ترین جایگاه پستی به مردم خدمت رسانی می کند"
اگر این خبر را از نگاه واقعی ببینیم میشود این : علی قنبری را چون متعلق به دولت قبلی بود کنار گذاشتند و در یک پست پایین و خلاف شأن او قرار دادند و ایشان هم چون باید هزینه زندگی را دربیاورد و کارمند است و راه فراری هم ندارد!!! مجبور است قبول کند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
2
0
بنظر ميرسد كامنتها با نوع غلط اين انتساب همخواني دارد. بايد تأسف خورد كه علم مديريت اينگونه به سخره گرفته شده. توان اثبات شده ي مديريتي ايشان كجاست؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
0
1
آیا بگم بگم در دولت روحانی هم خریدار داره؟
پستچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
2
مگر قبلی ها سابقه مدیریت داشتند.
لیسانس روان شناسی و پست معاون اداری مالی !!!
باید دید چه افرادی ناراحتند!!!
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
1
0
پستچي محترم بحث ليسانس روان و معاون اداري مالي نيست بحث مديريت هست در ضمن در جريان باش كه علم مديريت علم پاس كردن واحد مديريتي در دانشگاه نيست ٢٠سال تجربه كاري موفق خود بيانگر علم مديريته. معمولا كسي رو بعنوان يك مدير در مجموعه ميگذارند كه از مقبوليت كامل و توان و تجربه لازم در مديريت برخوردار باشه نه بواسطه شرايط سياسي يك شبه از يك كارمند ساده راه ٢٠ساله را در يك شب طي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
کجا آقایون 20 سال مدیر بودند!!!
حتما از بدو استخدام مدیر بودند؟
پس هر کس مدیر می شه شرایط سیاسی باعث می شود؟
پس قبلی ها هم بخاطر شرایط سیاسی مدیر شده بودند نه لیاقت و کاردانی !!!
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
سلام به تمامی کارمندان واقعی پست قم که کمال تاسف دارد که از موقعیت های پستی خود استفاده میکنند که فعلا کم نیستند که خداهدصبرش زیاد است . و به آنها میدان داده برای امتحان که غافلند مانند آقای ر.س
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
جوجه آخر پائیز می شمارند آن کسانیکه که خیلی خوشحال شد ه اند کسانی بوداند گه فکر می کنند با تغییر نفرات مقررات نیز تغییر خواهد کرد اکثرا کسانی بوداند که می خواستند به نوعی از کار کرداند فرار کنند البته در خصوص اینکه فرد جزء تمکین راه دیگری نداشت لازم است در باره افراد زود قضاوت نکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
لطفا یکبار دیگر دوستانی که خوشحال شدن از این تغییرات نظر خود را اعلام فرمایند که معاونت محترم چه گلی بسر همکاران زدند که از این تغییرات خوشحال شداند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
یاسری هم رفت تسلیت به کسانی که فکر می کردند این میز وسمت ها ماندنی است،وخوشا بسعادت کسی کی اگر سمتی دارد در این مدت کوتاه مسئولیت ،،،عمر خود را صرف خدمت به مردم کند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها