بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
با گذشت یکسال از ماجرای تیراندازی مداح معروف؛حذف محمود کریمی از مداحی در مراسم عزاداری محرم در بیت رهبر انقلاب موید اخلاقمداری و احترام به افکار عمومی بیت رهبری است.

تدبیر24:حدود یک سال پیش بود کههفت تیرکشی یکی از مداحان در اتوبان بابایی خبر ساز شد، خبری که نخستین بار یکی از سایت های خبری، بدون نام بردن از مداح معروف آن را رسانه ای کرد و حتی صحت آن نیز در میان افکار عمومی چندان مورد تایید نبود. تا اینکه چند روز بعد خبرگزاری فارس از محمود کریمی به عنوان همان مداح نام برد و در دفاع از وی خبر را منتشر کرد و مدعی شد افرادی که به خودرویشان شلیک شده عده ای از اراذل و اوباش بودند که بعد از سردار رادان، اژه ای نیز اراذل بودن آنان را تکذیب کرد.

با ذکر نام محمود کریمی در رسانه های رسمی کم کم این موضوع به میان مهم ترین اخبار رسانه ها آمد و رسانه های اصولگرا نیز با خبرسازی های بعضا دروغین پیاپی مدعی شدند که افرادی قصد حمله به خانواده کریمی را داشته اند و پس از ایجاد مزاحمت این مداح معروف مجبور به هفت تیر کشی شده است. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیمه رسمی نیز با ساخت جوک هاو طراحی کارتون و کمیک های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند و به نوعی اعتراض خود را به مسلح بودن مداحان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 چند روز بعد سردار رادان، جانشین وقت فرمانده ناجا نخستین فردی بود که اعلام کرد، طرف مقابل محمود کریمی اراذل و اوباش نبودند. همزمان با آن خبر شکایت زوج جوان از محمود کریمی نیز در رسانه ها مطرح شد و افکار عمومی به دنبال مجازات این مداح بودند تا اینکه سرانجام حدود یک ماه بعد محمود کریمی به دادسرا احضار شد. پس از احضار این فرد به دادسرا، زوج جوان به دلیل علاقه به اهل بیت و حضرت سیدالشهدا از شکایت خود صرف نظر کردند و کریمی نیز خیلی زود به امور عادی اش مشغول شد و حتی صدا و سیما نیز آنتن پربیننده ترین برنامه شب یلدای خود را به مدت 30 دقیقه در اختیار وی قرار داد. در این بین رو سیاهی به رسانه هایی ماند که محب اهل بیت را اوباش و قمه به دست معرفی کرده بودند. هرچند سایت اصولگرای الف منتسب به احمد توکلی در مطلبی به پخش مداحی محمود کریمی در سیما به دلیل حرکت زشت تیراندازی اعتراض کرد اما در نهایت افاقه ای نکرد.

حال با گذشت یکسال از آن ماجرا در حالی که این موضوع کم کم به فراموشی سپرده شده بود، غیبت محمود کریمی در مراسم عزاداری محرم در بیت رهبر انقلاب که بیشتر به یک حذف شبیه است بار دیگر اذهان را به سمت ماجرای هفت تیرکشی این مداح در اتوبان بابایی برد. به ویژه آنکه محمود کریمی نیز در گفت وگویی با باشگاه خبرنگاران تایید کرد که امسال به بیت دعوت نشده است. او البته به چرایی این اقدام اشاره ای نکرد و در توضیح بیشتر دعوت نشدنش به مراسم عزاداری محرم گفت: «ما از خدامون هست که برای خوندن به بیت رهبری برویم و هرکس برای مدتی نوبتش است، وامسال نوبت ما بود که حذف شویم تا نوبت به دوستان دیگر و جوانان تر برسد.»

امروز گرچه رسما اعلام نشده که به چه علت از محمودکریمی برای حضور در این مراسم دعوت نشده است، اما به نظر می رسد اقدام سال گذشته کریمی در این موضوع بی نقش نبوده و این امر حاکی از حساسیت بیت رهبری به مدعوین و رصد فضای جامعه از سوی بیت ایشان است. لذا لازم است در برابر این بینش و اقدام سنجیده و اخلاق مداری و توجه ویژه به افکار عمومی از مسئولین بیت رهبری تشکر ویژه ای شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
1
0
پشه چیه که فشار خونش باشه
تدبیر24 و بیت رهبری؟!!!!!
برو با هم قدت شوخی کن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
0
1
واقعا جاي تشكر داره.
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
سلام واقعا جای خجالت داره براتون داره این حرفا رو میزنید.اولا که اون 30 دقیقه ای که صدا و سیما به محمود کریمی در برنامه شب یلدا اختصاص داد قبل از اون ماجرا بود.دوما که وای بر شما که به یک شایعه دامن میزنید.مگه آقای محسنی اژه ای بعد ها نگفت که محمود کریمی تیر اندازی نکرده .چذا یک سری چیزهارو قشنگ کنار هم میچینید و باورپذیری این جریان رو به ناحق برای مردم بالا میبرید؟؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها