بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
جمهوری اسلامی ایران میزبان هشتمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا در سال 2016 شد.
تدبیر24: تیم ملی ووشوی ایران روز جمعه با کسب 6 مدال طلا و یک نقره در مجموع دو بخش زنان و مردان به عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام جهانی ساندا در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی دست یافت.

'سوپاندی کوسوما' رییس فدراسیون ووشو اندونزی شب گذشته پس از پایان رقابت های هفتمین دوره ساندا اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان هشتمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا در سال 2016 انتخاب شده است.

در جریان رقابت های جام جهانی ساندا در اندونزی نمایندگان 18 کشور به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند که تیم چین اول شد.

رقابت های جام جهانی ساندا از سال 2002 برگزار شده و تیم ایران همواره نایب قهرمانی را کسب کرده است.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا)، رییس فدراسیون ووشو این کشور اظهار امیدواری کرد این مسابقات انگیزه ای برای توسعه ووشو شود تا اندونزی دستاوردهایی در عرصه بین المللی کسب کند.

اندونزی به عنوان کشور میزبان در این رقابت ها یک مدال طلا و دو برنز کسب کرد.

ساندا یا سانشو به معنی 'مبارزه آزاد' ورزش رزمی تن به تن چینی است که از سبک های ترکیبی کونگ فو و کشتی با عناصری از بوکس غربی ایجاد شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها