بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
با افزایش محبوبیت نمایشگرهای لمسی و افزایش قدرت سخت افزاری موبایل های هوشمند که برای برخی کاربران حکم رایانه های جیبی را دارند، تقاضا برای صفحه نمایش های بزرگ‌تر به معرفی تلفن های همراه بزرگ‌تر منجر شده است.
تدبیر24: در گذشته، تولیدکنندگان تلفن همراه نبرد سختی را برای معرفی کوچکترین محصول جهان در این بازار آغاز کرده بودند. اما آن دوران دیر زمانی است که به پایان عمر خود رسیده و امروزه جریانی کاملا متفاوت بر بازار تلفن همراه حاکم است.

با افزایش محبوبیت نمایشگرهای لمسی و افزایش قدرت سخت افزاری موبایل های هوشمند که برای برخی کاربران حکم رایانه های جیبی را دارند، تقاضا برای صفحه نمایش های بزرگ‌تر به معرفی تلفن های همراه بزرگ‌تر منجر شده است. نمایشگر بزرگ‌تر به معنای تجربه وبگردی، تماشای فیلم و یا انجام بازی بهتر و راحت‌تر است و از این رو به کارگیری نمایشگرهای پنچ اینچی و بزرگتر دیگر یک ویژگی استاندارد محسوب می شود. در ادامه برخی از بهترین موبایل های هوشمند بزرگ جثه حال حاضر را معرفی می کنیم.

سامسونگ گلکسی نوت 4

گلکسی نوت 4 به نمایشگر 5.7 اینچی سوپر آمولد مجهز شده که کیفیت تصویر فوق العاده ای را به کاربر ارائه می کند. این موبایل هوشمند به سیستم عامل اندروید با پوسته اختصاصی سامسونگ به نام "تاچ‌ویز" مجهز شده است. با بهره مندی از ویژگی هایی مانند حالت مولتی ویندو کاربر قادر است با دو اپلیکیشن در نمایشگر گلکسی نوت 4 به صورت همزمان تعامل داشته باشد. همچنین پاپ-آپ ویو به کاربر اجازه می دهد تا چندین پنجره با قابلیت تغییر اندازه را باز کند. از این رو، گلکسی نوت 4 همانند یک هیولای مالتی تسکینگ عمل می کند. قلم S Pen نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این فبلت است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی که از لرزشگیر اپتیکال سود می برد یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی نوت 4 در نظر گرفته می شود.

اپل آی‌فون 6 پلاس

آی‌فون 6 پلاس نخستین تلاش اپل برای حضور در بازار رو به رشد فبلت ها محسوب می شود. نمایشگر 5.5 اینچی رتینا با وضوح فول اچ‌دی کیفیت تصویر فوق العاده ای را به کاربر ارائه می کند. برای تجربه کار کردن راحت با این نمایشگر بزرگ با دو بار ضربه روی دکمه خانه اندازه صفحه نمایش به گونه ای تنظیم می شود تا کار با یک دست با آن راحت باشد. امکان مشاهده اپلیکیشن هایی مانند ایمیل و تقویم در حالت افقی وجود دارد تا هرچه بهتر از نمایشگر بزرگ آی‌فون 6 پلاس استفاده شود. این موبایل هوشمند بزرگ جثه نخستین آی‌فونی محسوب می شود که به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است.

نوکیا لومیا 1520

نوکیا لومیا 1520 نخستین تلفن همراه ویندوز فونی مجهز به نمایشگری بزرگ یکی از بهترین انتخاب ها در میان محصولات مایکروسافت است. با بهره مندی از نمایشگر با کیفیت 6 اینچی، لومیا 1520 یک فبلت تمام عیار است که عملکردی خیره کننده را ارائه می کند. با بهره مندی از دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی که به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و اپلیکیشن لومیا کمرا می توان عکس های فوق العاده ای با لومیا 1520 ثبت کرد. لومیا کمرا امکان کنترل هر چیزی از ایزو دوربین تا تنظیمات سرعت شاتر را ارائه می کند. البته در مقایسه با دستگاه های اندرویدی و iOS، لومیا 1520 با بازار اپلیکیشن محدودتری مواجه است.

ال جی G3

ال جی G3 به نمایشگر شگفت انگیز 5.5 اینچی با وضوح QHD مجهز شده که تراکم پیکسل قابل توجه 534ppi را ارائه می کند. این موبایل هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و همانند گلکسی نوت 4 اجازه نمایش دو پنجره برای دو اپلیکیشن مختلف به صورت همزمان و چندین پنجره قابل تغییر اندازه برای اپلیکیشن ها را می دهد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ال جی G3 نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. دکمه های تغییر صدا و پاور این فبلت در مکانی غیر معمول یعنی پشت دستگاه قرار گرفته اند که از ویژگی های متمایز آن است.

وان‌پلاس وان

وان‌پلاس وان عضو کمتر شناخته شده این فهرست محسوب می شود اما این به معنای ناتوان بودن آن در رقابت با بزرگان نیست. این موبایل هوشمند به سیستم عامل سفارشی سازی شده اندروید مجهز شده است و از یک نمایشگر با کیفیت 5.5 اینچی سود می برد. اما برگ برنده وان‌پلاس وان برچسب قیمت رقابتی آن است که محصولی با سخت افزار یک موبایل هوشمند رده بالا را به قیمت یک موبایل هوشمند رده متوسط عرضه می کند. وان‌پلاس وان عملکردی روان، عمر باتری بالا و طراحی زیبا را در یک مجموعه گرد هم آورده است. بر خلاف دیگر رقبای این فهرست دوربین این فبلت به لرزشگیر اپتیکال مجهز نیست.

گوگل نکسوس 6

نکسوس 6 به نمایشگر 6 اینچی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. نکسوس 6 دستگاهی است که گوگل به همراه آن از نسخه جدید سیستم عامل خود یعی اندروید 5 لالی پاپ رونمایی کرد. به عنوان یک دستگاه گوگلی، نکسوس 6 دریافت سریع آپدیت های جدید این سیستم عامل را تضمین می کند. اگر در پی یک موبایل هوشمند با نمایشگر بزرگ و تجربه اندروید خالص هستید نکسوس 6 بهترین گزینه محسوب می شود.

بهترین در میان بزرگترین ها کدام است؟

هر یک از تلفن های همراه معرفی شده در این فهرست به نوبه خود برنده هستند اما سامسونگ گلکسی نوت 4 را می توان پیروز نهایی این رقابت عنوان کرد. نمایشگری دوست داشتنی، طراحی و کیفیت ساخت ارتقا یافته نسبت به محصولات پیشین سامسونگ، قابلیت های مالتی تسکینگ عالی، دوربین رده بالا و قلم S Pen بی تردید بسته کاملی را نسبت به قیمت پرداختی در اختیار کاربر قرار می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها