بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری راهور، کار اصلاح تابلوها رو به پایان بوده و تنها 15 هزار و 496 تابلو باقی مانده بود که خوشبختانه تا پایان آبان ماه 10 هزار تابلو دیگر اصلاح شد.
تدبیر24: رئیس پلیس ترافیک شهری راهور از حذف و اصلاح 10 هزار تابلوی دیگر رانندگی خبر داد.
 
سردار محسن مهرایی دراین باره گفت: براساس تصویب طرح های ترافیکی قرار شد طرح آمایش و اصلاح تابلوهای راهنمایی و رانندگی در کشور اجرا شود. این طرح از روز چهارم مردادماه امسال در جاده های برون شهری و معابر شهری آغاز شد و اصلاح تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف ممنوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: تهران در رتبه نخست اصلاح تابلوها قرار داشته و بیشترین تابلوها در پایتخت باید اصلاح شود.
 
به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری راهور، کار اصلاح تابلوها رو به پایان بوده و تنها 15 هزار و 496 تابلو باقی مانده بود که خوشبختانه تا پایان آبان ماه 10 هزار تابلو دیگر اصلاح شد.
 
مهرایی با بیان اینکه تابلوهای حمل با جرثقیل، توقف ممنوع زمان دار و توقف در مقابل مساجد اصلاح می شود، تاکید کرد: برخی تابلوهای توقف ممنوع در اطراف مساجد اصلاح شده و به تابلو توقف ممنوع به جز ساعات نماز تغییر کرد. ضمن اینکه براساس آمایش اولیه بسیاری از تابلوهای حمل با جرثقیل با جانمایی غلط نصب شده بودند که تعدادی از آنها حذف یا به تابلو توقف ممنوع تغییر پیدا کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها