بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
بیش از پنج میلیون تونسی امروز (یکشنبه) به پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس جمهور آتی این کشور را انتخاب کنند.
تدبیر24: صبح امروز (یکشنبه) درهای مراکز رای گیری جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تونس باز شد تا تونسی‌ها برای انتخاب رئیس جمهور جدید کشور در سومین انتخابات آزاد تونس از انقلاب 2011 که موجب سرنگونی دولت زین‌العابدین بن علی، رئیس جمهوری سابق این کشور شد رای خود را به صندوق بیاندازند.

بیش از پنج میلیون تونسی امروز در میان تدابیر امنیتی شدید وزارت کشور تونس جهت ممانعت از وقوع هر گونه عملیات تروریستی، رای خود را به صندوق می‌اندازند.

به گزارش هیات عالی مستقل انتخابات تونس رای گیری در بیش از 11 هزار مرکز از صبح امروز آغاز شده است.

در انتخابات ریاست جمهوری تونس 22 نامزد که مهمترین آن‌ها الباجی قائد السبسی، رئیس حزب ندای تونس و المنصف المرزوقی، رئیس جمهوری کنونی این کشور هستند با هم رقابت می‌کنند.

همچنین از برجسته‌ترین نامزدها "حمة همامی"، چپ گرای تونسی، "سلیم ریاحی" و "کلثوم کنو"، قاضی زن تونسی هستند.

همچنین مقامات تونسی برای ممانعت از وقوع هرگونه عملیات تروریستی در زمان برگزاری زمان انتخابات تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کردند.

به گزارش منابع ده‌ها هزار نیروی امنیتی برای برقراری امنیت در مراکز رای گیری در تمامی مناطق کشور مستقر شده‌اند.

همچنین مهدی جمعه، نخست وزیر تونس در سخنانی از تمامی تونسی‌ها و به ویژه جوانان خواست تا برای انتخاب رئیس جمهور جدید و موفقیت انتخابات مشارکت گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد.

تونسی‌های مقیم خارج از کشور از روز جمعه گذشته برای انتخاب رئیس جمهوری آتی تونس به پای صندوق‌های رای رفتند.

از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تونس السبسی و المرزوقی شانس بیشتری برای پیروزی در این انتخابات دارند.

منبع: شبکه خبری اسکای نیوز عربی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها