بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
فان خال:
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید درخشش دِخیا باعث شد تا سه امتیا‌ز این دیدار به حساب شیاطین سرخ ریخته شود. او همچنین از نمایش بازیکنانش در نیمه نخست گلایه کرد.
تدبیر24: آرسنال و منچستریونایتد شنبه شب در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند که بر خلاف پیش‌بینی‌ها منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد تا به رده چهارم جدول صعود کند.

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش برابر آرسنال و صعود به رده چهارم، گفت: از نمایش بازیکنانم در این دیدار راضی نیستم، ولی طبیعی است که از نتیجه‌ کسب شده راضی باشم. در این دیدار خارج از خانه بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در نیمه نخست این تیم آرسنال بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و می توانست دروازه ما را باز کند. در نیمه دوم بازی برابر شد و تیمی نسبت به تیم دیگر برتری نداشت. خوشحالم که در نهایت ما بودیم که برنده مسابقه شدیم. تیمم در دقایق حساس مسابقه توانست از فرصت‌ها استفاده کند و به پیروزی برسد.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: در نیمه نخست کاملا سردرگم بودیم و بازیکنانم توپ های زیادی را از دست دادند و به همین خاطر آرسنال توانست فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کند. خیلی خوش شانس هستیم که دروازه‌بان خیلی خوبی به نام دِخیا داریم. او مانند بازی‌های گذشته درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و شاید اگر او را نداشتیم در این دیدار شکست می خوردیم. به نظر من دِخیا بهترین بازیکن زمین بود و من از او به خاطر عملکرد خوبش در این دیدار تشکر می‌کنم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که وقتی مالکیت توپ داشته باشید و بتوانیم اعتماد به نفس بالای خودمان را نشان دهیم حتما به پیروزی خواهیم رسید و دیدید که ما سه موقعیت گلزنی بسیار خوب را ایجاد کردیم. آنخل دی ماریا می توانست گل سوم ما را به ثمر برساند و بازی را تمام کند که ضربه او از دست رفت.

لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید تا به فهرست مصدومان تیمش اضافه شود.

فان خال درباره شرایط مدافع چپ خود گفت: اول امیدوارم که مصدومیت شاو جدی نباشد و او بتواند خیلی زود به ما اضافه شود، چرا که در مقطعی از فصل هستیم که بازی‌ها فشرده است و ما به بازیکنان زیادی نیاز داریم. جایگزین کردن بازیکنی به جای شاو آسان نیست. من هر هفته‌ دارم ترکیب اصلی تیمم را تغییر می‌دهم، چرا که مصدومیت کاملا ما را نابود کرده است. خیلی از بازیکنانم مصدوم هستند و شرایط بازی ندارند و این اصلا برای ما خوب نیست. برای یک مربی بدترین چیز مصدومیت بازیکنانش است. در حال حاضر مدافعان تیمم را از تیم دوم انتخاب کرده‌ام، چرا که بازیکنی برایم نمانده است. علاوه بر این بازیکنان دیگری هم داریم که مثل فالکائو هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند. امیدوار هستیم که بتوانیم برای بازی‌های آینده ترکیب کاملی را در اختیار داشته باشیم.

منچستریونایتد در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر باید در خانه از تیم هال سیتی پذیرایی کند. شاگردان فان خال در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها