بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: این آمادگی را داریم که از ساعت 10:30 فردا (یکشنبه) تماشاگران را پذیرش کنیم.
تدبیر24: توفیق کابلی روز شنبه افزود: به هر ترتیب مانند سال های گذشته تماشاگرانی هم که قبل از این ساعت به ورزشگاه بیایند را نخواهیم گذاشت پشت دربمانند وباهماهنگی صورت گرفته همه آنها وارد ورزشگاه می شوند.

وی همچنین ازاجرای برنامه های فرهنگی توسط سازمان لیگ فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی خبر دادوگفت:برخی برنامه های فرهنگی از طریق اسکوربرد ورزشگاه ارایه می شود.

کابلی بیان داشت:مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران طبق روال کاری و برنامه ریزی انجام شده در طول هفته گذشته برای برگزاری مناسب شهرآورد جلسات مختلفی را برگزار کرد و هم اکنون این آمادگی به طور کامل وجود دارد که میزبان تماشاگران فهیم هر دو تیم پرسپولیس و استقلال باشیم.

وی بیان داشت:امیدوارم که دیدارفردا یک بازی خوب و جذاب باشد و باعث شود تا تماشاگران درسایر دیدارهای لیگ برتر هم حضور پیدا کنند ومسابقات را تماشا کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: در دیدار فردا دو تیم نباید به این اکتفاکنندکه مساوی بگیرند و نبازند بلکه با ارایه یک بازی خوب و فارغ ازهر نتیجه ای، مسابقه ای تماشاگر پسند ارایه و داوری را به عهده تماشاگران و مردم بگذارند و اینکه تنها به اداره و کنترل کردن بازی بپردازند که گل نخورند جذابیت های بازی را کم، سرد و بی روح می کند.

**ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی بازگشایی شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی از دو هفته گذشته باهماهنگی یگان وی‍ژه ومسوولان مترو بازگشایی شده و مردم می توانند برای صرفه جویی دروقت وهزینه وکاهش ترافیک از مترو برای آمدن به ورزشگاه آزادی تهران استفاده کنند.

وی همچنین به تماشاگران هم توصیه کردکه درحفظ و نگهداری مجموعه ورزشی آزادی تهران تلاش کنند.

کابلی در خصوص اینکه آیا خبرنگاران خانم اجازه ورود به ورزشگاه آزادی تهران را دارند یا خیر؟ گفت: این موضوع در گذشته سابقه نداشته و تصمیمی هم برای آن تاکنون گرفته نشده است.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس شهرآورد 79 از هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) فردا (یکشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها