بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
منابع خبری انگلیس روز یکشنبه از کشته شدن دو انگلیسی عضو گروه تروریستی داعش، در جریان درگیری ها در شهر کردنشین کوبانی در سوریه خبر دادند.
تدبیر24: به نظر می رسد که ' ابوعبدالله ال حبشی' 21 ساله و 'ابو دهاردا' 20 ساله که هر دو از لندن هستند، در شهر مرزی کوبانی کشته شده اند.

این روزنامه نوشت: 'ال حبشی' که اریتره ای تبار است و درسن 16 سالگی اسلام آورده، در زمینه شبکه های اجتماعی فعال بوده و پیش از این دو نوار ویدیویی تبلیغاتی به نفع داعش در شبکه اینترنت منتشر کرده است.

دیلی تلگراف افزود: این انگلیسی داعشی در آگوست گذشته دریک مصاحبه گفته بود که یکی از چند انگلیسی است که برای داعش هم در سوریه و هم در عراق می جنگند.

به نوشته این روزنامه، 'ابو دهاردا' نیز سومالیایی تبار است و در غرب لندن بزرگ شده و گفته می شود که در دسامبر سال 2013 میلادی از طریق خاک ترکیه وارد سوریه شده است.

دیلی تلگراف نوشت: یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفته از گزارش های منتشر شده درباره مرگ این دو شهروند انگلیسی در سوریه مطلع است.

به نوشته این روزنامه، این وزارتخانه در همین حال ضمن هشدار به اتباع انگلیس برای سفر به سوریه، گفته است که به دلیل نداشتن نماینده در این کشور بسختی می تواند اطلاعات منتشر شده در مورد مرگ یا زخمی شدن شهروندان انگلیسی را مورد تایید قرار دهد .

دیلی تلگراف افزود: مقامات انگلیس تخمین می زنند که حدود 500 انگلیسی که عمدتا آسیایی تبار (جنوب آسیا) هستند، به گروه های تندرو در سوریه و عراق پیوسته باشند.

این روزنامه نوشت: برآورد می شود که حدود 27 تن از این افراد در جریان درگیری ها در سوریه و عراق جانشان را از دست داده باشند .

براساس گزارش منابع انگلیسی از زمان شروع درگیری ها در کوبانی ، تعدادی از انگلیسی های داعشی در این درگیریهای کشته شده اند.

منبع: روزنامه دیلی تلگراف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها