بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
در تازه ترین تحولات روز شنبه عراق، تروریست های داعش 36 مدرسه دینی دولتی و یا متعلق به اوقاف اهل تسنن در موصل عراق را تعطیل کردند.
تدبیر24: شیخ 'عبد الغنی حکمت' مسوول امور مدارس دینی در موصل گفت که تروریست های داعش 36 مدرسه دینی در این شهر را که اغلب آن دولتی یا متعلق به اوقاف اهل تسنن بوده، تعطیل کرد.

وی افزود: مدرسه اسلامی 'الحدباء' نیز از جمله مدارس تعطیل شده است.

تروریست ها قصد دارند با این اقدام مبانی اسلام را تحریف و اندیشه های افراطی خود را در این شهر ترویج دهند تا تاثیر گذاری بر جوانان عراقی آن ها را تشویق به پیوستن به صفوف داعش کنند.

عناصر داعش در مناطق تحت اشغال خود، اماکن زیارتی و دینی را تعطیل کرده و حتی بسیاری از آنها را به بهانه مخالفت با شرع اسلام، تخریب کرده اند.

از سوی دیگر شیخ 'محمد فرج' نماینده مرجعیت دینی در صلاح الدین خواستار پاکسازی فوری مناطق اطراف منطقه 'بلد' واقع در جنوب تکریت شد.

وی از دولت خواست که هر چه سریعتر مناطق اطراف 'بلد' را از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کند چرا که ساکنان این منطقه به سبب اقدامات تروریستی در رنج و سختی به سر می برند.

شیخ فرج همچنین تصریح کرد: اگر ساکنان منطقه 'آمرلی' 80 روز مقاومت کردند، اهالی منطقه 'بلد' از زمان سقوط رژیم سابق و طی سالیان طولانی مقاومت کردند.

براساس این گزارش، درگیری های شدیدی میان تروریست ها و نیروهای امنیتی و گردان های مردمی در استان صلاح الدین به وقوع پیوسته است.

سرلشگر 'ضیاء کاظم' فرمانده عملیات الجزیره نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای عشایر و گردان های مردمی بغداد در درگیری های شدید با تروریست ها موفق شدند 8 روستای غرب الرمادی را از کنترل داعشی ها خارج کنند.

سرلشگر کاظم در این باره افزود: در این عملیات ده ها تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و 75 بسته انفجاری کشف و ضبط و تعداد قابل توجهی از تجهیزات و ادوات داعشی ها منهدم شد.

یک مقام امنیتی در استان صلاح الدین همچنین گفت که نیروهای مسلح عشایر با نصب کمین برای عناصر داعش در منطقه 'الفتحه' واقع در شمال بیجی موفق شدند 9 تروریست را به هلاکت برسانند.

همچنین تروریست های داعش در جنایتی وحشیانه 25 تن از عضو قبیله 'ابو فهد' را به دلیل مخالفت با فعالیت های تروریستی در شهر الرمادی در غرب بغداد کشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها