بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
علی اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در مراسم تودیع و معارفه ابراز امیدواری کرد که بتواند تلاش‌های معاون سابق سیما را ادامه دهد و به سرانجام برساند.
تدبیر24: علی دارابی - معاون سابق سیما - هم در این مراسم، از اعتماد سید عزت الله ضرغامی، رییس سابق صداوسیما - برای سپردن این مسئولیت به وی و از دکتر سرافراز برای برداشتن این بار سنگین، قدردانی کرد.

آیین معارفه معاون جدید رییس صداوسیما در امور سیما و قدرشناسی از معاون سابق سیما با حضور قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم دکتر علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما معرفی و از خدمات دکتر علی دارابی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.

در این مراسم که مدیران شبکه‌های سیما، مدیران ستادی معاونت و مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز حضور داشتند، حجت‌السلام موسوی مقدم، قائم مقام رییس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی به دنبال ارائه رسانه‌ای مطلوب و برگرفته از آموزه‌های دینی و اسلامی است تا انسان را به اصالت و هویت خود رهنمون کند.

وی افزود: اگر در رسانه ملی مدیریت‌ها برای خدا باشد و هدف اعتلای انسان و مکارم اخلاقی باشد می‌توان در برابر انبوهی از رسانه‌هایی که ارزش‌های انسانی را هدف گرفته‌اند بایستیم و مدلی ارائه کنیم که همه کسانی که به دنبال اخلاق و ارزش‌های انسانی هستند مشتاق آن شوند. در این صورت رسانه می تواند رسالت بزرگ پیامبر گونه داشته باشد.

حجت السلام موسوی مقدم در ادامه خدمت به بندگان خدا و رساندن آنها به طریق سعادت و تکامل را از اهداف و رسالت های رسانه ملی توصیف کرد و افزود: مدیران صداو سیما در هر سطحی که هستند اگر به تکیه گاه قوی که قابل اتکا باشد تکیه ندهند و به خدا توکل نکنند با معادلات عادی و معمولی نمی توانند امور رسانه را پیش ببرند پس خودسازی و مراقبه مستمر لازمه کار در رسانه ملی است.

قائم مقام رییس صداو سیما گفت: در طول مدت مدیریت دکتر دارابی، کارهای بسیار بزرگی در معاونت سیما انجام شد که ایشان سرمنشاء این خدمات بزرگ بوده اند.

حجت‌السلام موسوی مقدم با قدردانی از دکتر دارابی و مدیران شبکه‌های سیما ابراز امیدواری کرد دکتر پورمحمدی با توجه به سوابق، شناخت و محبوبیتی که دارد می‌تواند معاونت سیما را به سوی اهداف عالیه پیش ببرد.

قائم مقام رییس صداوسیما ادامه داد: نخبگان جامعه در همه سطوح باید با صداو سیما همراهی کنند و رسانه ملی را محل مراجعه خود بدانند؛ چرا که نخبگان پشتوانه‌های اصلی رسانه ملی‌اند و بی تردید دکتر پورمحمدی این ظرفیت‌ها را گرد هم می‌آورد و کارهایی را که دکتر دارابی مقدماتش را فراهم کرده است، به نحو شایسته انجام می‌دهد.

***

پورمحمدی، معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیما - نیز با سپاس از دکتر سرافراز برای اعتماد و واگذاری مسئولیت این حوزه به او، گفت: مدیران سیما افرادی مومن سخت‌کوش و پرتلاشند و رسانه ملی را برای رسیدن به اهداف الهی و انسانی خود همراهی می‌کنند.

وی با قدردانی از علی دارابی و مدیران سیما ابراز امیدواری کرد، تلاش‌های معاون سابق سیما را ادامه دهد و به سرانجام برساند.

***

علی دارابی نیز در این مراسم از اعتماد سید عزت الله ضرغامی - رییس سابق صداوسیما - برای سپردن این مسئولیت به وی و از دکتر سرافراز برای برداشتن این بار سنگین، قدردانی کرد.

وی علی اصغر پورمحمدی را مدیری پیشکسوت و لایق توصیف کرد و افزود که همه ما وظیفه داریم دکتر سرافراز و همه مدیران رسانه ملی را در مسیر موفقیت همراهی و یاری کنیم.

دارابی از مدیران سیما خواست لطف و همراهی که با وی داشته‌اند به طور مضاعف با دکتر پورمحمدی، معاون جدید صداو سیما داشته باشند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

دارابی با اشاره به آماده شدن مجموعه کتب گزارش عملکرد و برنامه ریزی‌های آینده سیما برای ارائه به دکتر پورمحمدی گفت، تمام تلاش معاون و مدیران شبکه‌ها این بوده است که مردم را پیش از بیش به خدا نزدیک‌تر کنند و موثر باشند.

معاون سابق سیما در ادامه برای علی اصغر پورمحمدی موفقیت و سربلندی را آرزو کرد.

در مراسم تودیع و معارفه، معاونان قدیم و جدید سیما و برخی مدیران شبکه‌ها با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران تصدی دکتر دارابی، برای دکتر پورمحمدی در انجام وظایف و ماموریت‌ها، موفقیت آرزو کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها