بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو گفت: مصرف لیوان‌های یکبار مصرف شفاف برای نوشیدنی‌های گرم در دراز مدت سرطان‌زاست.
تدبیر24: دکتر حسین رستگار در مورد مصرف ظروف یکبار مصرف اظهار داشت: ظروف یکبار مصرفی که به صورت شفاف باشند و در مراسم‌های عمومی و عزاداری‌ها برای نوشیدنی‌های داغ استفاده می‌شوند، به دلیل مواد مضری که دارند، در مقابل آب جوش، چای، شیر داغ و ... مواد پلیمری از خود آزاد می‌کنند و باعث بیماری‌های صعب العلاج و سرطان می‌شوند.

وی گفت:استفاده از ظروف یکبار مصرف باید با دقت باشد. یعنی از ظروف یکبار مصرف صاف و شفاف برای مواد غذایی و آشامیدنی سرد استفاده شود. ظروف یکبار مصرف کاغذی و فوم برای مواد غذایی و آشامیدنی مناسب هستند.

وی افزود: مواد غذایی که در رستوران‌ها استفاده می‌شوند نیز باید در فوم‌ها باشند و به هیچ وجه ظروف یکبار مصرف را داخل مایکروفر یا مایکروویو جهت گرم کردن غذا قرار ندهید.

مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و داروی سازمان غذا و دارو در پایان اظهار داشت: مردم به هیچ وجه نوشیدنی‌های داغ را در ظروف شفاف استفاده و مصرف نکنند و به جای آن از لیوان‌های شیشه‌ای و کاغذی استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها