بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
اميري با تاكيد بر حمايت مجلس شوراي اسلامي از صنعت داخلي در حوزه قانون گذاري گفت: صنعتي كه اشتغال زايي بالايي دارد بايد مورد حمايت قرار گيرد.
تدبیر24: سهم 54 درصدي محصولات ايران خودرو در بازار نشان مي دهد اين شركت توانسته با افزايش كيفيت اعتماد مشتريان را جلب كند و از ديگر خودروسازان سبقت بگيرد.

محمدرضا اميري، عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در حاشيه ديدار از خطوط توليد ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: شركت ايران خودرو روز به روز رونق بيش‌تري مي گيرد و جوانان توانسته اند با بومي سازي صنعت در مقابل موانع و تحريم ها پيروز ميدان باشند و اين موجب افتخار ماست.

اميري با تاكيد بر حمايت مجلس شوراي اسلامي از صنعت داخلي در حوزه قانون گذاري گفت: صنعتي كه اشتغال زايي بالايي دارد بايد مورد حمايت قرار گيرد.

وي درخصوص موفقيت هاي صادراتي ايران خودرو گفت: صادرات محصولات ايران خودرو رقم قابل توجهي به خود اختصاص داده است، مجلس اميدوار است شاهد رشد كمي و كيفيت خودروها و رشد و بالندگي در صنعت خودروسازي كشور باشيم تا خودروها را به كشورهاي صاحب نام در اين صنعت صادر كنيم.

عضو كميسيون كشاورزي مجلس درعين حال گفت: بايد همكاري هاي خارجي را به چند شركت خاص محدود نكنيم و دامنه همكاري ها را به ديگر كشورهاي صنعتي گسترش دهيم.

وي تاكيد كرد: امروزه با توجه به شرايط خوبي كه كشور در منطقه و جهان دارد بسياري از كشورها  مايل به سرمايه گذاري در كشور  هستند و اين موضوع به بهبود وضعيت موجود و ارتقاي كيفي محصولات داخلي كمك مي كند.

نماينده مردم كهنوج در مجلس شوراي اسلامي در مورد انتظار مجلس از خودروسازان گفت: انتظار مجلس انتظار مردم است، ما از خودروسازان مي خواهيم كيفيت محصولات‌شان را مطابق با استانداردهاي جهاني افزايش دهند و خدمات پس از فروش مناسب و در دسترسي هم ارايه دهند كه اين اقدامات رضايت خاطر مردم را فراهم خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها