بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
وی در خصوص آمار مربوط به وفات در شش ماهه اول سال در استان با بیان اینکه در مجموع 13 هزار و 554 فوت ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد 10 هزار و 66 فوت در مناطق شهری و 3488 فوت در مناطق روستایی رخ داده است.
تدبیر24: مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: بیماری قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومور‌ها و بیماری‌های دستگاه تنفسی بیشترین علت فوت را در شش ماهه نخست امسال در استان به خود اختصاص داده‌اند.

سید حسن نیری بیان کرد: بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومور‌ها و بیماری‌های دستگاه تنفسی بیشترین علل فوت بوده‌اند که به ترتیب منجر به 4022، 1852 و 1567 مورد فوت در شش ماهه نخست سال در استان شده‌اند.

وی در خصوص آمار مربوط به وفات در شش ماهه اول سال در استان با بیان اینکه در مجموع 13 هزار و 554 فوت ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد 10 هزار و 66 فوت در مناطق شهری و 3488 فوت در مناطق روستایی رخ داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه نسبت جنسی وفات ثبت شده 131 است به این معنا که در مقابل هر 100 فوت ثبت شده در مردان 131 فوت در زنان رخ داده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 6786 مورد فوت در زنان و 5868 مورد فوت در مردان به وقوع پیوسته است.

نیری با بیان اینکه در سنین زیر یک سال تعداد وفات‌ها زیاد است و سپس کاهش می‌یابد و با فراز و نشیب همراه است، اضافه کرد: از سن 45 سال به بعد به تدریج بر تعداد مرگ و میر‌ها افزوده می‌شود و گروه سنی 75 تا 79 سال بیشترین مرگ و میر را به خود اختصاص می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها