بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
خشکی و ترک لب از شایع ترین مشکلات زمستانی است که با راهکاری ساده می توان آن را درمان کرد.
تدبیر24: آب و هوای سرد، مساوی است با لبی خشک و پوسته پوسته. چه بخواهید هدیه‌ زمستانی دوستانتان را خودتان در خانه بسازید، چه بخواهید یک نرم‌کننده‌ لب برای خودتان درست کنید، تا لب‌های زیبایتان خشک و زشت نشود، حتما باید این راهنما را بخوانید.
 
چیزهایی که نیاز دارید:

8 قطره روغن نعنا
۲ قاشق غذاخوری روغن مکمل (مثل روغن بادام؛ این روغن کمک می‌کند تا تند و تیزی روغن نعناع کاهش پیدا کند)
۱ قاشق غذاخوری قرص موم
قطره چکان شیشه ای
ظرف شیشه‌ای
ظرف نگهدارنده
 
روش ساخت:

دو قاشق غذاخوری روغن مکمل و یک قاشق غذاخوری قرص موم را در ظرف شیشه‌ایتان ریخته و درب آنرا ببندید. ظرف را درون کتری آب با حرارتی کمی بیشتر از ولرم قرار داده تا موم آب شود. سپس ظرف را از درون کتری در آورده و تکان دهید.
 
حالا روغن نعناع را توسط قطره چکان به درون ظرف شیشه‌ای اضافه کنید؛ توجه داشته باشید که اگر زیاد روغن نعناع بریزید ممکن است لبتان بسوزد، پیشنهاد ما اینست که با هشت قطره شروع کنید و اگر نیاز بود بیشترش کنید.

سپس بلافاصله مخلوط بدست آمده را درون ظرف نگهدارنده‌ خود بریزید و دو ساعت به آن فرصت دهید تا اینکه سفت و قابل استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها