بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
تحلیلگر مسایل بین الملل:
تحلیلگر مسایل بین الملل با بیان این که یکسال تلاش و پیگیری تیم مذاکره کننده نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران در مقابل اثبات صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای خود مقاومت داشت، گفت: پیگیری منافع ملی از سوی تیم مذاکره کننده در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد شد.
تدبیر24: «علی خرم» درباره نتایج احتمالی مذاکرات وین 8 گفت: امیدوارم در پایان، راه حلی پیدا شود و موضوع به این شکل باقی نماند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول مدتی که مذاکرات در جریان بود نشان داد که مصرانه پیگیر منافع ملی است حتی اگر در این دور از مذاکرات به توافقی نرسیم.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل بین الملل تصریح کرد: پیگیری منافع ملی از سوی تیم مذاکره کننده در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد شد و به این ترتیب سابقه ای خواهد بود در جهت نشان دادن ورود جمهوری اسلامی ایران به یک بحث جهانی و تلاش برای دفاع از منافع ملی.

خرم با اشاره به این که در صورت به توافق رسیدن جمهوری اسلامی ایران با 1+5، یک الی سه ماه وقت لازم است تا توافقات به صورت اجرایی درآمده و بنویسند، گفت: رسیدن به چنین مرحله ای نتیجه مورد دلخواه ایران است و در این صورت تحریم ها لغو شده و شاهد رشد، توسعه، پیشرفت اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی در کشور خواهیم بود.

هشتمین دور از مذاکرات ایران با 1+5 در وین در حال برگزاری است و مهلت تعیین شده برای این دور از مذاکرات روز سوم آذر پایان می یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها