بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمی توانیم جلوی پیشرفت تکنولوژی را بگیریم از این رو باید با آن همراه شده و راه های استفاده از آن را یاد بگیریم.
تدبیر24:سید مرتضی موسویان این مطلب را عصر یکشنبه در آیین رونمایی از طرح دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در بنیاد شهید بیان کرد.

نامبرده گفت: بسیاری از انسان ها بخشی از زندگی خود را در فضای مجازی سپری می کنند از این رو تحت تاثیر آن هستند.

وی افزود: بیش از 70 درصد مردم می خواهند با زبان بومی خود در فضای مجازی صحبت کنند از این رو بومی سازی شبکه های مجازی می تواند کمکی به مردم و اهداف ما باشد.

این مقام وزارت فرهنگ با تاکید بر اینکه برای استفاده از فضای مجازی باید محتوا تولید کنیم، گفت: پشتوانه ما برای حضور در فضای مجازی تولید محتوا برای مخاطب و جلب آن است.

وی افزود: ما باید هر چه سرمایه داریم در مسیر تولید محتوا صرف کنیم تا بتوانیم در این زمینه پیروز شویم.

موسویان با اشاره به اینکه ایرانیان سهم عظیمی از کاربران شبکه های اجتماعی دارند، گفت: ما باید برای مخاطبان خود محتوا داشته باشیم تا براساس فرهنگ و اعتقاد خود فرهنگ سازی کنیم.

ما انقلاب صنعتی را از دست داده ایم اما اگر انقلاب اطلاعاتی را از دست دهیم همیشه با مشکل مواجه خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها