بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۱۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مهدی مازنی :
قطعا تیم مذاکره کننده به دنبال تحقق بهترین شرایط برای کشور است و ایستادگی برای دستیابی به یک توافق جامع یا مقاومت در برابر زیاده خواهی ها به تعبیر دکتر ظریف برای ما پیروزی است و ان شاءالله با پیروزی در مذاکرات و فرصتی که برای ایران پیش می‌آید دولت در راستای جهش اقتصادی حرکت خواهد کرد.
تدبیر24:مهدی مازنی مدیرمسئول پایگاه خبری گفت و گو در نشست بررسی عملکرد دولت در ارتباط با سیاست خارجی با عنوان "ما دلاوریم" که توسط جمعی از جوانان و دانشجویان برگزار شد گفت: دولت تدبیر و امید از یک سو با سونامی فکر و ایده مواجه است و در سوی دیگر با مجموعه وعده هایی که داده و باید جامه عمل بپوشد.

وی ادامه داد: این ایده ها و نظراتی که به دولت می رسد شاید به دلیل سکوتی طولانی توسط نخبگان و دانشگاهیان باشد که فرصت و مجال طرح بحث و دیدگاه خود را نداشتند و از موقعیت پیش آمده نهایت بهره را می برند به همین دلیل دولت باید تدبیری برای پرداختن به این نظرات داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به موضوع نشست اظهار داشت: دکتر ظریف در پاسخ به نگرانی ها و فضاسازی ها توسط افراطیون که گفته بودند "ما دلواپسیم" پاسخ دادند که "ما دلاوریم" و این جمله کوتاه باید مورد توجه قرار گیرد که همه ما باید در برابر دشمن مشترک از دلاوری سخن بگوییم نه از تزلزل و دلواپسی.

وی اضافه کرد: همین افرادی که همایش می گذارند و بیانیه می دهند که دولت باید همه تحریم ها را لغو کند و نباید در برابر 5+1 کوتاه بیاید همان کسانی هستند که رفتار های ناصحیح سیاسی این شرایط را برای کشور رقم زدند و امروز به دولت برای لغو همه تحریمها فشار می آورند.

مازنی تاکید کرد: هر چند عده ای بخواهند مانعی را بر سر راه دولت قرار دهند اما حمایت مردم و رهبری این موانع را برطرف خواهد کرد و دولت با عقلانیت و تدبیر امید را به جامعه هدیه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قطعا تیم مذاکره کننده به دنبال تحقق بهترین شرایط برای کشور است و ایستادگی برای دستیابی به یک توافق جامع یا مقاومت در برابر زیاده خواهی ها به تعبیر دکتر ظریف برای ما پیروزی است و ان شاءالله با پیروزی در مذاکرات و فرصتی که برای ایران پیش می‌آید دولت در راستای جهش اقتصادی حرکت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
2
3
تنها افتخار دیپلماسی لبخند اینه که با دشمن ملت ایران در ازای پلمپ تاسیسات هسته ای دست داده و طرف هم داره میگه خب همه چیز رو حالا که تعطیل کردی بار کشتی کن تا من بعد از 20 سال تصمیم بگیرم تحریمها رو لغو کنم یا نکنم و حالا حالاها تحریمها باید باشه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
2
3
جناب آقای مازنی تحریمهای ایران مربوط به دوره خاصی نیست و از اول انقلاب وضع شده تا به اینجا رسیده در دوران اصلاحات با وجود تعلیق تمام مراکز هسته ای باز هم کدخدا حاضر به کوتاه آمدن نبود شما را به مطالعه خاطرات جک استراو وزیر خارجه وقت انگلستان دعوت میکنم و با دستور رهبری تمام مراکز فک پلمپ شد . دولت کنونی ادعا داشت که با کدخدا بسازیم تا تحریم رفع شود حا حق دهید که مردم توقع داشته باشند که از این دولت رفع تحریم را طلب کنند چرا که حداقل چیزی که در برابر تعلیق فعالیتهای هسته ای باید مطالبه شود رفع تحریم است . ضمنا چرا در این یک سال با وجود این همه انعطاف و کوتاه آمدن ایران آمریکا حاضر به کوتاه آمدن حتی از یک تحریم لغو نشد و فقط چند تحریم که به نفع شرکتهای غربی بود را فقط تعلیق کردند ؟ الان هم میگویند که رفع تحریمها سالها وقت میخواهد . قبول کنید که آمریکایی ها اصلا قابل اعتماد نیستند و ما باید راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور را در درون کشور جستجو کنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
1
1
اگر مدعی مقاومت هستید این امر باید شامل همه باشه کل ملت یکپارچه و واحد باشن این شکاف عظیم طبقاتی حاکم به کشور نشانگر بی عدالتی بزرگیه که باطل کننده ادعای مدعیان پایداری است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها