بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
افتتاح راه آهن شرق خزر
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان با اعلام برنامه های سفر سه روزه رییس جمهوری و هیات دولت به این استان گفت: افتتاح راه آهن شرق دریای خزر با حضور روسای جمهور ایران...
تدبیر24: علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در دیدار با مشاوران جوان فرمانداری های استان اظهار کرد: دیدار دکتر روحانی با آحاد مردم مهمترین برنامه روز نخست این سفر است که انتظار می رود این دیدار عمومی با حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید همراه باشد.
وی، دیدارهای جداگانه با سرمایه گذاران، نخبگان، جوانان، ایثارگران و برگزیدگان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان را از دیگر برنامه های روز اول سفر ربیس جمهور به استان گلستان ذکر کرد.
رییس کارگروه امنیت و استقبال سفر ریاست جمهوری به گلستان ادامه داد: در روز دوم سفر این استان میزبان روسای جمهور قزاقستان و ترکمنستان است تا به همراه دکتر روحانی طرح اتصال راه آهن سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان به بهره برداری برسد.
به گفته طهماسبی، این مراسم در مرز ترکمنستان برگزار می شود و با بهره برداری از آن شاهد اتصال راه آهن جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه خواهیم بود.
طهماسبی اضافه کرد: پس از آن در منطقه مرزی اینچه برون در استان گلستان نمایشگاه مرزی و مصاحبه مطبوعاتی روسای جمهور سه کشور برگزار می شود.
وی تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم در ایستگاه راه آهن - اینچه برون جلسه مشترک دو و سه جانبه با حضور روسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در گرگان برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضیافت شام مشترک با حضور روسای جمهور سه کشور و سایر مهمانان داخلی و خارجی را پایان بخش برنامه های روز دوم عنوان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین برگزاری جلسه شورای اداری استان و پس از آن انجام مصاحبه مطبوعاتی ریاست جمهوری را پایان بخش سفر سه روزه کاروان تدبیر و امید به گلستان عنوان کرد.
طهماسبی تاکید کرد: بیش از یک سال است که دولت تدبیر و امید در تلاش برای باز کردن قفل هایی است که از گذشته به جای مانده بنابر این در این برهه حساس همه ما موظفیم تا به رییس جمهور و دولت کمک کرده و به دشمنان ثابت کنیم که مردم ما در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حامی رییس جمهور منتخب خود هستند.
وی افزود: ما روی اصول و ارزش های انقلاب ایستاده ایم و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
معاون سیاسی استاندار گلستان تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه مذاکرات هسته ای باید به جهانیان ثابت کنیم که مردم پشتیبان رییس جمهوری خود هستند و با جان و دل از وی حمایت می کنند.
طهماسبی خطاب به جوانان حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: شور، نشاط و انرژی سرمایه ای است که در جوانی در اختیار انسان قرار دارد، پس قدر این فرصت بزرگ را بدانید و خودباوری را در خود تقویت کنید زیرا شما جوانان سرمایه های مدیریتی این استان و کشور هستید.
طبق برنامه ریزی انجام شده، سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان در دهه دوم آذر ماه جاری انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها