بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
سیاسی
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امید عالیشاه با گلی که وارد دروازه استقلال کرد، دل میلیون ها هوادار را شادکرد و خطایش شیرین بود و جریمه نخواهد شد.
تدبیر24: حمید رضا سیاسی روز دوشنبه با بیان اینکه عالیشاه بازیکن جوان و آینده داری است و از گلی که زد بسیار خوشحال بود، به ایرنا،افزود:درست است که او بعد از گل مرتکب خطا شد اما هر خطایی هم جریمه ندارد و به طور حتم کمیته انضباطی باشگاه او را جریمه نخواهد کرد.
وی افزود:اوبه تیم بزرگ استقلال درحالی گل زد که ما روی کاغذ ازاین تیم عقب بودیم و بازیکنان ما با همت و غیرت وشرافت بازی کرده و درپایان برنده شدند که برای ما خیلی باارزش بود.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص وعده پاداش به بازیکنان پس از برد برابر استقلال گفت:برد مقابل استقلال پاداش ندارد این پیروزی را با مسایل مالی خراب نمی کنیم اما به طورحتم این پیروزی را بدون پاسخ نمی گذارم.
سیاسی درباره دیدار یکشنبه شب تیمش برابراستقلال که به برتری دو بریک سرخپوشان انجامید، تصریح کرد: بازی خیلی هیجان انگیزی بود از لحظه اول تا لحظه ای که داور سوت پایان را به صدا درآورد یک لحظه بدون هیجان نبود ولذت بردیم.

** دوستان شکست را بپذیرند
وی درباره اظهارنظرامیرقلعه نویی و اینکه داور را مقصر شکست تیمش معرفی کرداظهارداشت: اعتراض به داوری درحالیکه سرنوشت بازی تغییری نخواهد کرد بی مورد است و دوستان باید شکست را بپذیرند و آرام آرام باید این فرهنگ در بین اهالی فوتبال جا بیفتدکه واکنش های منطقی نسبت به مسایل داشته باشند.

** درخواست های درخشان را جدی پیگیری می کنیم
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تقویت تیم فوتبال پرسپولیس با آغاز نیم فصل دوم نیز عنوان کرد: بعضی جا نواقصی داریم و به طور قطع درصدد رفع آن هستیم البته درباره این تغییرات کادرفنی و کمیته فنی تصمیم گیری می کنند.
وی درپاسخ به این سووال که هردرخواست کادرفنی عملی خواهد شدنیز گفت: حمید درخشان درخواست هایش را ارائه کند به طور حتم وتاحد امکان به طورجدی به آن رسیدگی خواهیم کرد.

** اعضای هیات مدیره با حسابرسی موافق نیستند

سیاسی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه کار واگذاری باشگاه درچه وضعیتی است تصریح کرد: اسناد حسابرسی شده باشگاه منتهی به سال مالی 31/3/93 را تحویل هیات مدیره داده اندکه مورد تایید نیست.
وی افزود: درسال مالی گذشته اعضای هیات مدیره فعلی تازه کارشان را شروع کرده و فقط یک ماه آن دردوره جدید است از این رو درخواست کردیم حسابرس جدید برای رسیدگی به اسناد مالی باشگاه معرفی کنند.
به گفته وی سایرمدارک برای خصوصی سازی باشگاه دراختیارسازمان خصوصی سازی قرار گرفته است و دراین زمینه مشکلی وجود ندارد و به نظر می رسد درزمان مقرر این باشگاه آماده واگذاری شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها