بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
جامعه روحانیت هم تصمیم دارد به عنوان حامی و ناظر و به نحوی رابط و داور در بین اصولگرایان نقش آفرینی کند و در کل تصمیات خوبی گرفته شده است که ان شالله دوستان بتوانند یک وفاق مناسب را در خانواده بزرگ اصولگرایان ایجاد کنند.
تدبیر24: یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به زودی تصمیمی درباره مدیریت جامعه روحانیت گرفته خواهد شد و اینکه چه کسی شانس بیشتری دارد این هم قابل ذکر نیست٬ باید منتظر تصمیم جلسات باشیم.
مصطفی پور محمدی درباره شرایط امروز جامعه روحانیت مبارز و اصول‌گرایی بعد رحلت اشخاصی مانند مرحوم آیت الله مهدوی کنی و عسکر اولادی گفت: خوشبختانه جامعه روحانیت انسجام خوبی دارد و در جلسه اخیر هم بزرگانی چون آیت الله امامی، موحدی، مجتهد شبستری، تسخیری و دیگر اعضا حضور داشتند نشان داد که نظرات شفاف و روشنی در جامعه روحانیت وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد آیت الله مصباح محور اجماع اصولگرایی قرار گیرد٬ خاطرنشان کرد: اصلا اقای مصباح فعالیت سیاسی ندارند و گروه‌های دنبال ایشان هم٬ گروه‌های خودشان هستند و کاری به جامعه روحانیت ندارند. در حالیکه جریان‌های اصولگرا همچون جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجموعه های فعال در جامعه اصولگرایی بنا دارند که فعالیت خودشان را داشته باشند.
پورمحمدی بیان کرد: جامعه روحانیت تصمیم دارد به عنوان حامی و ناظر و به نحوی رابط و داور در بین اصولگرایان نقش‌آفرینی کند و در کل تصمیات خوبی گرفته شده است که انشالله دوستان بتوانند یک وفاق مناسب را در خانواده بزرگ اصولگرایان ایجاد کنند.
این عضو جامعه رحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد ریاست این تشکل شورایی شود٬ گفت: من در این باره نمی‌توانم چیزی بگویم اما به زودی تصمیمی درباره مدیریت جامعه روحانیت گرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: اینکه چه کسی شانس بیشتری دارد این هم قابل ذکر نیست باید منتظر تصمیم جلسات باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها