بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
رئیس فدراسیون:
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوی ایران جایگاه بسیار بالایی در سطوح جهانی و بین المللی دارد و این مهم حاصل تلاش، یکدلی و انسجام در بین خانواده بزرگ تکواندوی کشور است.
تدبیر24: سیدمحمد پولادگر روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی آذربایجان غربی افزود: جایگاه ایران در این رشته ورزشی جهانی شده است و خبرهای خوش و طلایی تکواندو همچنان در راه است.

وی اظهار کرد: رسیدن به خودباوری مهمترین رمز موفقیت در عرصه های مختلف و به خصوص میادین ورزشی است و خوشحال هستیم که امروزه تکواندوی کشور ما به این مهم دسته یافته و ثمره آن را در میادین بزرگ جهانی، آسیایی و بین المللی مشاهده می کنیم.

پولادگر گفت: ما امسال در بخش تکواندوی بانوان موفقیت های بسیار خوبی داشتیم و این امر حاصل تلاش همه جانبه دست اندرکاران فدارسیون و سرمایه گذاری های خوب در رده های سنی پایه است.

وی گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان توسط تیم نوجوانان دختر ایران برای نخستین بار طی فروردین ماه امسال در کشور چین تایپه یکی از مهمترین افتخارات بخش بانوان به شمار می رود در حالی که تیم نوجوانان پسران ما چهارم شدند.

پولادگر در خصوص ارتقاء سطح رتبه بندی تکواندوی آذربایجان غربی نیز گفت: این هیات در سال 91 رتبه بیست و یکم کشور را دارا بود و سال گذشته با هفت پله صعود به رتبه چهاردهم کشور رسیده است.

وی افزود: برگزاری دو دوره مسابقات بین المللی جام فجر طی سالهای 75 و 89 در شهر ارومیه نشانگر توانمندی بالای این استان در میزبانی رقابتهای مهم بین المللی و آسیایی است و امیدواریم این همکاری و تعامل با فدراسیون همچنان ادامه یابد.

پولادگر گفت: این استان پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در این رشته دارد و مسئولان هیات با همکاری تمامی متخصصان و پیشکسوتان این رشته باید برای رسیدن به جایگاه دهه های 60 و 70 خود تلاش بیشتری انجام دهد.

**توجه به رده های سنی پایه مهمترین رمز موفقیت در ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: اجرای طرح استعدادیابی در مدارس و همکاری با آموزش و پرورش به واسطه بستر مناسبی که وجود دارد باید بیشتر از این مورد توجه مسئول هیات های ورزشی قرار گیرد.

علی خلیلی اظهار کرد: ورزش قهرمانی و حرفه ای در صورتی می تواند رشد و توسعه داشته باشد که ورزشکاران و قهرمانان آن از سنین نونهالی و نوجوانی در عرصه ورزشی حضوری موثر و مداوم داشته باشند و این امر فقط از طریق اجرای طرح استعدادیابی میسر است.

وی ادامه داد: از دست اندرکاران هیات جدید تکواندوی استان انتظار داریم با تدوین برنامه ها و تقویم سالیانه هیات که در راستای تقویم فدراسیون نوشته می شود دقت نظر و توجه خاصی داشته باشند تا شاهد رسیدن به جایگاه اصلی این استان در عرصه های مهم کشوری باشیم.

مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد که طی آن 'مرتضی رضائیه آزادی' تنها کاندیدای این پست با به دست آوردن تمامی آراء ماخوذه و کسب 16 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو این استان انتخاب شد.

در پایان این مجمع با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سوی رییس فدراسیون تکواندو از زحمات سرهنگ امیر علی پور رییس سابق هیات تکواندوی استان تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها