بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
طی هشت ماه گذشته
رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه، 35 باند مواد مخدر در این شهرستان متلاشی شده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 18 باند بوده است.
تدبیر24: سرگرد 'هادی نجاریان' روز سه شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان افزود: در این مدت بدون احتساب مواد پیش ساز یک تن و 986 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

وی اضافه کرد: میزان کشفیات تریاک در این هشت ماه ، یک تن و 618 کیلوگرم، هرویین 67 کیلوگرم، مواد مخدر صنعتی 9 کیلوگرم، حشیش 286 کیلو و 703 گرم و کشفیات سایر مواد مخدر سه کیلو و 514 گرم بوده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری 381 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر و به مراکز ماده 16 ارجاع داده شدند.

سرگرد نجاریان با بیان اینکه در طرح های پاکسازی مناطق آلوده 57 طرح اجرا شده است گفت: امحا کشت خشخاش و شاهدانه در همدان تنها یک مورد بوده است.

وی گفت: برنامه پیشگیرانه پلیس در حوزه اجتماعی با هدف توسعه فعالیت های اجتماعی و افزایش مشارکت های عمومی ، آموزش همگانی و آگاه سازی ، تعامل با مراکز علمی و تحقیقاتی و راه اندازی آزمایشگاه تشخیص مواد مخدر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق شهر، فروش مواد مخدر و کارتن خوابی توسط معتادان انجام می شود که زیبنده شهر نیست افزود: مرکز درمانی آسیب ماده 16 تنها ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد که اکنون 115 نفر در این مرکز بسر می برند.

وی با بیان اینکه مهمترین معضل در محدوده میدان سپاه همدان است و این میدان در اولویت پاکسازی توسط نیروی انتظامی است گفت: در این رابطه شورای شهر و شهرداری برای مناسب شدن وضعیت این منطقه باید همکاری کنند.

رییس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان نیز گفت: وضعیت توزیع و مصرف مواد مخدر باید از مرکزیت شهر به مناطق حاشیه کشانده شود تا منطقه برای معتادان و قاچاقچیان ناامن شود.

'مجتبی زارعی' افزود: شورای شهر همدان برای پاکسازی مناطق آلوده شهر که توسط نیروی انتظامی معرفی شده اقدامات مناسبی انجام داده است.

نشست اعضای شورای مواد مخدر شهرستان همدان روز سه شنبه با هدف شناسایی مناطق آلوده همدان در فرمانداری این شهر تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها