بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
محمود کریمی گفته هر کدام از مداح ها برای خودشان شغلی دارند. او برای مثال به محمد طاهری اشاره کرد که دفتر فرهنگی دارد و البته از حسین سازور هم نام برد و گفت در کار «ساخت و ساز» است.
تدبیر24:
۱-منصور ارضی

مشغول چه کاری است: در بازار پارچه فروش ها حجره دارد.

منصور ارضی که سال ها است بسیاری از عزاداران با صدای او عجین شده اند علاوه بر اینکه مداح و روضه خوان صنف لباس فروش هاست، در کسب و کار هم اهل همین صنف است. در بازار پارچه فروش ها حجره دارد و اینطور که شنیده می شود، ابوالفضل بختیاری (دامادش) که او هم از مداحان کشور است، علاوه بر کارهای خودش، کمک دست پدرزن در این کار هم هست.

۲- سعید حدادیان

سعید حدادیان خارج از حسینه و هیئت، در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران کار می کند و البته در همین دانشگاه هم برخی دروس مرتبط با معارف را تدریس می کند.

۳- محمود کریمی

مشغول چه کاری است: سفال و بازار سنگ

کریمی گویا در بازار سنگ مشغولیت دارد و خودش هم گفته «در کار سفال هستم، تولید سفال و آجر». محمود کریمی پیش از اینکه در مداحی چهره شود، بنایی و نجاری و کارگری را هم تجربه کرده است.

حالا اما «حاج محمود» در میان جوانان زیادی محبوب است و چهره های سرشناس سیاسی هم پامنبری هایش هستند.

۴- عبدالرضا هلالی

مشغول چه کاری است: تجارت چوب

در حوالی میدان گمرک به تجارت چوب در حجره شخصی اش مشغول است. گویا در این تجارت با حیدر توکل از دیگر مداحان تهران شریک است و با هم در کار خرید و فروش چوب مشغول هستند.

۵- جواد مقدم

مشغول چه کاری است: تذهیب
الان به کار تهذیب مشغول است و کارگاهی هم برای همین کار دارد. مقدم گاهی اوقات، کارهای تهذیبش را در برخی نمایشگاه ها به نمایش می گذارد و در کسب و کار با محصولات هنری اش هم مثل مداحی اش جدی است.

۶- حسین سازور

مشغول چه کاری است: ساخت و ساز

حسین سازور از شاگردان منصور ارضی و از مداحان قدیمی کشور است. محمود کریمی گفته هر کدام از مداح ها برای خودشان کسب و کار دارند. او برای مثال به محمد طاهری اشاره کرد که دفتر فرهنگی دارد و البته از حسین سازور هم نام برد و گفت در کار «ساخت و ساز» است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
3
متاسفانه رفتار بعضی مداحان سبب دلزدگی شده صرفنظر این عده مداحی جناب آقای سماواتی ومداحان قدیمی انصافا" دلنشین است نه بادیگاردی دارند نه اسلحه ای با خود حمل می کنند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها