بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
باتری موبایل های هوشمند ارزان قیمت به طور معمول ظرفیت پایین‌تری از مدل های رده بالا دارد اما با توجه به سخت افزار ضعیف‌تر همچنان می توانند عملکردی قابل قبول ارائه کنند.
تدبیر24: موبایل های هوشمند ارزان قیمت دارای ویژگی های جذاب مدل های رده بالا نیستند اما امکانات برخی از آنها در قبال قیمت پرداختی می تواند شگفتی کاربر را به همراه داشته باشد. پردازنده مرکزی موبایل های هوشمند ارزان کندتر هستند اما این مساله برای انجام وظایفی مانند خواندن ایمیل یا بررسی وضعیت آب و هوا چندان به چشم نمی آید. پخش موسیقی و مشاهده ویدئو نیز در صورتی که انتظار عملکردی مشابه با مدل های رده بالا را نداشته باشید، تجربه ای لذت بخش است.

باتری موبایل های هوشمند ارزان قیمت به طور معمول ظرفیت پایین‌تری از مدل های رده بالا دارد اما با توجه به سخت افزار ضعیف‌تر همچنان می توانند عملکردی قابل قبول ارائه کنند. بر همین اساس، پیش از آن که موبایل هوشمند بعدی خود را انتخاب کنید چگونگی استفاده از آن و این که چه ویژگی هایی طی یک یا دو سال آینده برای شما مهم خواهند بود را مد نظر قرار دهید. شاید پس از اندکی تامل متوجه شوید می توانید نیازهای خود را با یک موبایل هوشمند مقرون به صرفه نیز برآورده کنید. در ادامه سه موبایل هوشمند که شایسته توجه در این زمینه هستند را معرفی می کنیم.

زدتی‌ای نوبیا 5S مینی - قیمت: 280 دلار

نوبیا 5S مینی از طراحی ظاهری خوب و مشابه با آی‌فون در قسمت جلو سود می برد. نمایشگر 4.7 انچی این موبایل هوشمند با وضوح اچ‌دی از کیفیت خوبی برخوردار است. دوربین اصلی نوبیا 5S مینی 13 مگاپیکسلی است اما یکی از نقاط قوت این دستگاه دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است که ویژگی مثبتی برای دوستداران عکس های سلفی محسوب می شود. سیستم عامل اندروید، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت و حافظه رم دو گیگابایتی از دیگر ویژگی های این موبایل هوشمند هستند. این محصول در ایران به نام زدتی‌ای نوبیا Z5s مینی شناخته می شود.

موتورولا موتو G (2014) - قیمت: 180 دلار

نسخه جدید موتورولا موتو G دارای نمایشگر 5 اینچی با وضوح اچ‌دی است. این نمایشگر با شیشه گوریلا 3 محافظت می شود که بیشتر در تلفن های همراه گران قیمت‌تر استفاده می شود. طراحی پشت این موبایل هوشمند به خوش دستی هر چه بیشتر آن کمک می کند. موتورولا موتو G (2014) از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی سود می برد و دوربین جلو آن 2 مگاپیکسلی است.

موتو G (2014) از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی نمی کند. سیستم عامل اندروید، حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایت که قابلیت ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه را دارد، یک گیگابایت حافظه رم و پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 400 با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز از دیگر ویژگی های موتورولا موتو G (2014) هستند.

نوکیا لومیا 635 - قیمت: 179 دلار

نوکیا لومیا 635 به نمایشگر 4.5 اینچی مجهز شده و مسلما احساسی همانند موبایل های هوشمند ویندوز فونی رده بالا را به کاربر منتقل نمی کند اما گزینه ای مقرون به صرفه است. لومیا 635 دارای دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی بدون فلاش و همچنین فاقد دوربین جلو است. در مجموع دوربین اصلی این محصول عکس های قابل قبولی با توجه به امکانات سخت افزاری خود ثبت می کند. حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایت و حافظه رم 512 مگابایت از ویژگی های رایج موبایل های هوشمند ارزان قیمت ویندوز فونی هستند اما استفاده بهینه سیستم عامل از سخت افزار عملکرد روان دستگاه را تضمین می کند. تنها تفاوت لومیا 635 با لومیا 630 پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها