بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
رئیس جمهوری در آستانه روز نیروی دریایی و در دیدار با خانواده شهید فرشاد پاسدار، با بیان اینکه روحیه ایستادگی در جامعه برگرفته از روحیه شهدا است، گفت: شهدا برای دفاع از وطن، ملت و حراست از آب های ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.
تدبیر24: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا در منزل شهید دریادار 'فرشاد پاسدار' حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهید گفت وگو کرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه نیروی دریایی کشورمان در هشت سال دفاع مقدس کار بسیار بزرگی انجام داد، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی توانست در همان ابتدای جنگ، نیروی دریایی عراق را کاملاً منهدم کند.

وی با یادآوری هفته بسیج و روز نیروی دریایی، گفت: این نیرو کار بسیار بزرگی را در دفاع از کشور و آب های خلیج فارس انجام داد.

روحانی با اشاره به نیازهای اساسی کشور به صادرات نفت در زمان جنگ گفت: دشمن تلاش می کرد صادرات نفت ما متوقف شود اما نیروی دریایی و هوایی کشورمان با اسکورت نفتکش ها در خلیج فارس برای تأمین مایحتاج عمومی مردم و نیازهای اساسی کشور کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

رییس جمهوری در ادامه با تقدیر از رشادت های شهید فرشاد پاسدار در هشت سال دفاع مقدس خطاب به خانواده این شهید گفت: فرزند شما برای دفاع از وطن، ملت و حراست از آب های ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

روحانی همچنین از رشادت های بسیجیان و نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه شهدا زنده اند و طبق آیه قرآن مجید مورد عنایت خدا هستند، گفت: وقتی شهدا زنده هستند، یعنی در کل جامعه اثرگذارند و آثار معنوی آنها را می توانیم در میان خود حس کنیم.

در این دیدار که با حضور دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری انجام شد، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهید تقدیم شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها