بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
فرماندارنی گفت : امسال بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار صرف عمران شهری بویژه جدول گذاری وآسفالت معابر این شهر شد.
تدبیر24: اکبر صمدی روز پنج شنبه افزود: تاکنون 16 کوچه وخیابان اصلی و دوکیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهر نیر جدول گذاری و آسفالت شده است.

وی این میزان را به جز اجرای آسفالت بیش از 20 هزار متر مربع از میدان جدید ولیعصر تا میدان بسیج در محور اصلی شهر توسط راه و شهرسازی عنوان کرد.

او گفت: مجتمع خدماتی رفاهی شهرداری نیر در زیربنای 200مترمربع با اعتبار چهار میلیارد ریال توسط شهرداری نیر و شرکت توسعه گردشگری درحال احداث است.

صمدی نامساعد شدن شرایط جوی را علت توقف ادامه عملیات اجرایی پروژه ها عنوان کرد و افزود: مشکلی از نظر اعتباری وجود ندارد و به محض مساعد شدن هوا پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

پارک ولیعصر نیر در زمینی به مساحت 9000 متر مربع احداث شده و بالغ بر 900 میلیون ریال اعتبار برای این پارک هزینه شده است.

وی درادامه از اجرای عملیات شبکه فاضلاب شهری نیر گفت: شبکه فاضلاب شهری نیر 28کیلومتر می باشد که تاکنون 18کیلومتر از آن انجام وامسال هم سه کیلومتراجرا خواهد شد.

وی درادامه گفت: امسال برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 23میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها