بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
تروریست های داعش به بهانه آموزش نظامی کودکان در سوریه و عراق، آنان را شکنجه می کنند.
تدبیر24: داعش با هدف جذب جنگجویان بیشتر، ایجاد اردوگاه های آموزش نظامی برای کودکان را در سوریه و عراق گسترش داده است.

جنگجویان داعش به بهانه آموزش نظامی به کودکان، آنها را مجبور می کنند با ضربه سر سنگ خرد کنند.

جنگجویان داعش در این اردوگاه ها همچنین به شکم کودکان با لگد ضربه می زنند که سلامت این کودکان را به شدت به خطر می اندازد.

کودکان در این اردوگاه ها همچنین با اندیشه های تکفیری شستشوی مغزی می شوند.
داعش شمار زیادی از جنگجویان خود را در درگیریهای اخیر در سوریه و عراق از دست داده است. داعش بعضی از این کودکان را می رباید و بعضی از خانواده ها هم به علت فقر شدید در برابر دریافت پول کودکانشان را به داعش می فروشند.

منبع:شبکه تلویزیونی المیادین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها