بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
درخشان:
سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: پس از پیروزی در دربی فشار روانی و استرس فراوانی بر تیم ما حاکم و همین مساله تمرکز را از بازیکنان ما گرفته بود.
تدبیر24: حمید درخشان عصر پنجشنبه درنشست خبری پس از دیدار دوتیم گل گهرسیرجان و پرسپولیس تهران در جام حذفی در جمع خبرنگاران افزود: ما سوار بر بازی بودیم و فرصت های بسیاری را به دست آوردیم اما همین استرس باعث شد نتوانیم در 90 دقیقه به پیروزی برسانیم.

وی بیان کرد: اگر خط حمله ما باهوش تر عمل می کرد این دیدار به وقت اضافه هم نمی کشید.

وی با اشاره به 10 نفره شدن تیم گل گهر سیرجان در این دیدار ادامه داد: طبیعی است وقتی یک تیم یک بازیکن کمتر دارد معادلات ما به هم می خورد و تیم حریف با انرژی مضاعف کار می کند تا نتیجه خود را حفظ کند و تفکرات تاکتیکی ما را به هم می ریزد.

درخشان، اظهار کرد: تیم ما پس از به ثمر رساندن گل به آرامش برگشت و گل گهر سیرجان نیز بسیار تلاش و در برابر بازیکنان ما خوب مقاومت کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران بیان کرد: خستگی ناشی از بازی گذشته و همچنین مسافتی که تا سیرجان آمده بودیم در ساق های پای بازیکنان دیده می شد اما به هر حال خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و از این پس به بازی بعدی می اندیشیم.

وی از همه افرادی که تلاش کردند تا این بازی بدون حاشیه برگزار شود، قدردانی کرد و افزود: از تماشاگران سیرجان گله دارم زیرا نباید به حرمت یک بازیکن ملی توهین کنند زیرا این بازیکن در فوتبال ما زحمت کشیده و همه مهمان نوازی سیرجانی ها با یک حرکت کوچک خدشه دار شد.

درخشان، ادامه داد: در نیم فصل برای تقویت تیم دو بازیکن را جذب می کنیم و فردا (جمعه) دو بازیکن خارجی ما وارد کشور می شوند و همچنین قرار است یک بازیکن از صربستان و یک بازیکن از ترکیه بیایند و سرانجام پس از ارزیابی های انجام شده از بین این چهار بازیکن دو بازیکن را انتخاب می کنیم.

وی درباره ماندن یا رفتن 'رضا حقیقی' گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر کسی در آن بازی می کند باید افتخار کند و ما به هیچ وجه تیم را فدای یک بازیکن نمی کنیم؛ هر کسی خواست بماند و هر کس نخواست برود اجباری در کار نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم تغییرات در فوتبال کم شود و به یک مدیر حداقل سه سال فرصت دهند تا نتیجه کار خود را ببیند و اینگونه فوتبال ما رشد می کند.

وی در رابطه با داوری این دیدار گفت: امروز داوران ضعیف عمل کردند و باید بیشتر دقت می کردند.

درخشان افزود: خوشحالم که دو دروازه بان خوب یکی متخصص پنالتی گرفتن و دیگری مرد بازی های بزرگ است.

وی بیان کرد: گل گهر سیرجان بسیار خوب کار و دفاع کرد و مجید غلامی دروازه بان این تیم عملکرد خوبی داشت و جمعه زاده و مظفری بسیار خوب و با کیفیت بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم گل گهر سیرجان را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و توانست به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها