بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
تیم فوتبال پدیده مشهد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.
تدبیر24: تیم فوتبال پدیده مشهد با پیروزی 2 بر یک برابر تراکتورسازی تبریز، توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

در این دیدار که از ساعت 14 آغاز شد، فرشاد احمدزاده در دقیقه 45 برای تراکتورسازی گلزنی کرد. گل‌های پدیده را نیز ایگور پراهیچ از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 و بهادر نسیم‌اف در دقیقه 92 به ثمر رساندند.

اکبر صادقی نیز در دقیقه 56 یک پنالتی برای پدیده از دست داد.

تیم پدیده مشهد در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار تیم‌های نفت تهران و صنعت ساری روبه‌رو خواهد شد.

پیش از این پرسپولیس با برتری برابر گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها