بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه:
صداقت، تدین و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی از ویژگی های تیم ایران در مذاکرات هسته ای بود و چنین خصوصیاتی برای کشورهای مقابل طرف مذاکره تازگی داشت
تدبیر24:امروز خطبای جمعه در نماز جمعه این هفته اظهار داشتند: با عملکرد تیم ایرانی در مذاکرات هسته ای وین مشخص شد که آمریکا و قدرت های استکباری و برخی کشورهای عربی قابل اعتماد نیستند.


قم - آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری : رهبرمعظم انقلاب پس از مذاکرات اخیر، از مجموعه تیم مذاکره کننده ایرانی تمجید کردند و اگر این مذاکرات به نتیجه نرسید و تمدید شد بزرگترین دولتی که متضرر شد خود آمریکایی ها خواهند بود.

ارومیه - حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی: مذاکرات هسته ای در دفاع از حقوق مسلم ملت بود و ملت ایران حامی و پشتیبان مذاکره کنندگان هسته ای هستند و مذاکره کنندگان نیز باید همچون گذشته بر اساس منویات رهبری، این مذاکرات را ادامه دهند.

 وی افزود باید از مذاکره کنندگان هسته ای کشور که مذاکرات بسیار خوبی دردفاع از حقوق ملت داشته اند، قدردانی کنیم.

ساری - آیت الله نورالله طبرسی : ایستادگی در مقابل خواسته های ناحق را ویژگی تیم مذاکره کننده ایران در نشست با 1+5 و بیانگر منطق و حقانیت نظام جمهوری اسلامی دانست.

ایشان صداقت، تدین و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی را از ویژگی های تیم ایران در مذاکرات هسته ای دانست و افزود: چنین خصوصیاتی برای کشورهای مقابل طرف مذاکره تازگی دارد.

ایلام - حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی: ایستادگی شجاعانه تیم مذاکره کننده کشورمان در برابر زیاده خواهی، زورگویی و گستاخی آمریکا، جای تقدیر و تشکر دارد که از حقوق ملت ایران با روحیه جهادی و تفکر بسیجی با قاطعیت دفاع کردند.

 وی همچنین اشاره کرد : بدون شک توافق نکردن اخیر با جمهوری اسلامی ایران هیچ امتیازی برای آمریکا و متحدان غربی و عربی نخواهد بود.

قزوین-حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن باریک بین : تیم مذاکره کننده کشور در این دوره از مذاکرات بسیار منطقی و در جهت عزت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کرد.

 وی افزود: این مذاکرات که برای هفت ماه دیگر تمدید شد، درپی تلاش منطقی و عزتمدارانه سربازان عرصه دیپلماسی جمهوری اسلامی بود و هیات ایرانی تصمیم دارد حتی در مدتی کمتر از هفت ماه تعیین شده به اهدافی که برای حفظ حقوق اساسی ملت ایران در برنامه دارند، دست یابد.

گرگان - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی : امروز، نکته مهم این است که وفاق ملی در کشور بایستی افزایش یابد و آحاد ملت، از سربازان خود در مذاکرات حمایت کنند.

ایشان در ادامه افزودند : دنیا باید ببیند که مردم پشتیبان نمایندگان خود در مذاکرات هسته ای هستند و این موضوع را باید آمریکایی ها و کشورهای دنیا لمس کنند.

کرمانشاه - آیت الله مصطفی علما : تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بخوبی توانست اقتدار نظام را در برابر قدرت های جهانی حفظ کند و ذره ای پا پس نکشید.

ایشان در ادامه خطبه ها اظهار داشت: باید از تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی شود چرا که آنها در مذاکرات بسیار حساس اخیر با گروه 1+5 قدرتمندانه پای میز مذاکره حاضر شدند و ذره ای از حقوق مسلم ملت ایران در بحث غنی سازی هسته ای عقب نشینی نکردند.

کرمان -حجت الاسلام محمد قاسمی زاده : آمریکایی ها فکر می کردند تیم مذاکره کننده ما حساب و کتاب ندارد و افراد ضعیفی هستند اما به فرموده رهبری، خلاف این امر برایشان ثابت شد.

خطیب جمعه کرمان گفت: به فرموده رهبری تیم مذاکره کننده ما پرتلاش، جدی و با منطق رفتار و ایستادگی کرد.

اهواز - آیت الله محسن حیدری : ما نیز به این هیات دست مریزاد می گوییم و دعا می کنیم خداوند قدم آنها را ثابت نگه دارد و برای احقاق حقوق مسلم ایران هرچه بیشتر ایستادگی کنند.

کرج- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی : مذاکرات اخیر انرژی هسته ای را رسوایی برای طرف آمریکایی بود و  ایران اسلامی با صلابت مذاکرات هسته ای خود را پیش برد.

وی افزود: تاکنون تیم مذاکره کننده کشورمان با شجاعت از حقوق ملت مسلمان ایران در نشست با گروه 1+5 دفاع کرده است و آمریکا که فکر می کرد در نشست وین زمینه ای برای خواسته هایش فراهم شده است، رسوا شد.

حسینی همدانی ادامه داد: تیم مذاکره کننده کشورمان دراین دور از نشست ها،باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تذکرات مسوولان کشور، خوب پیش رفت.

یاسوج -حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی : تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با جدیت و شفافیت کامل در حال مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 است ولی دشمنان به ویژه آمریکا با مانع تراشی و کارشکنی اجازه نمی دهند که این مذاکرات به نتیجه مطلوب و مناسب برسد.

وی بیان کرد: مردم، مسوولان اجرایی و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اهل منطق و مذاکره بوده اند و هرگز زیر بار ظلم و ستم غربی ها نخواهند رفت.

اردبیل - آیت الله سید حسن عاملی : پایداری و ایستادگی هیات مذاکره کننده ایرانی بر روی اصول و حق ملت بزرگ ایران تحسین بر انگیز است.مسوولیت تمدید مذاکرات پس از 10 دوره نشست حساس و به فرجام نرسیدن آن با آمریکاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها