بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
پس از هماهنگی با استاندار
درحالی که از 10 روز پیش رسانه های محلی استان بوشهر از سخنرانی احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت سید محمد خاتمی در همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان این استان خبر دادند، اما این همایش شامگاه پنجشنبه بدون حضور وی در سینما بهمن بوشهر برگزار شد.
تدبیر24: مسوول هماهنگی همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در این همایش گفت: با وجود قول مساعد خرم برای حضور در این همایش، اما وی با ارسال پیامکی از آمدن به بوشهر انصراف داد.

ماشاالله حیدرزاده افزود: همه مقدمات حضور خرم در بوشهر از 45 روز پیش انجام شده بود که روز چهارشنبه وی پس از هماهنگی با استاندار بوشهر ترجیح داد در این همایش شرکت نکند.

وی اضافه کرد: خرم در متن پیامکی که شامگاه چهارشنبه ارسال کرد، علت انصراف خود از حضور در همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر را به جو بد موجود علیه اصلاح طلبان در بوشهر عنوان کرد.

حیدر زاده گفت: با توجه به ارتباطاتی که با اصلاح طلبان دیگر استان های کشور داریم میزان وحدت و انسجام اصلاح طلبان بوشهری در سطح عالی قرار دارد و با استان های دیگر قابل قیاس نیست.

حیدرزاده با بیان اینکه اصلاح طلبان بوشهر خود را موظف به همکاری با دولت تدبیر و امید می دانند اظهار کرد: با همه گرفتاری ها و سنگ اندازی های داخلی و خارجی این دولت تاکنون موفق عمل کرده است.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید محمد خاتمی در دولت هفتم در بوشهر در این همایش گفت: دوم خرداد با شعار اصلاحات امید و زندگی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و در 24 خرداد سال گذشته به گفته وی با آمدن دولت تدبیر و امید راه دولت اصلاحات تداوم یافت.

حجت الاسلام علی آل بویه افزود: روحانی سیاست های خاتمی را در یک دست و تدبیر هاشمی رفسنجانی را در دست دیگر دارد.

وی با اعلام اتحاد بین اصلاح طلبان بوشهری اظهار کرد: این اتحاد سبب شد که مردم استان بوشهر با دادن رای بیش از 74 درصدی خود حماسه ای از خود به جای گذارند.

رابط ستاد روحانی در استان با مسوولان استانی و کشوری گفت: گذشته نشان داده است که جریانات سیاسی بدون گرایش به اصلاح طلبان و اصول گرایان در کمین فرصت برای ورود به هر دولت هستند.

عبدالحسین ذاکری افزود: بیشترین ضربه را این افراد به نیروهای ارزشمند جامعه اسلامی وارد می کنند.

اجازه نمی دهیم این افراد سایه نشین، تمایلات خود را بر اراده خط مقدم حمایت از دولت روحانی وارد کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها