بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
براساس گزارش منابعی در عراق، 233 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین در دو مرحله طی هفته گذشته، از کمپ لیبرتی بغداد خارج شده و به آلبانی منتقل شدند.
تدبیر24: در میان این گروه 233 نفری تعدادی از اعضای ناراضی این گروهک هم حضور دارند که احتمال داده می شود بعضی از آنها در آلبانی از جمع این افراد جدا شوند.

گروه 233 نفری که هفته گذشته بغداد را ترک کرده اند، با هماهنگی کمیساریای عالی امور پناهندگان به آلبانی رفته اند. با اینحال هنوز 2500 تن از اعضای این گروهک در کمپ لیبرتی هستند.

اعضای منافقین سال گذشته به دنبال سالها پافشاری گروهی از خانواده های قربانیان انتفاضه زمان صدام در سال1991 میلادی در شمال و جنوب عراق، از اردوگاه اشرف به کمپ لیبرتی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد منتقل شدند.

خانواده های قربانیان انتفاضه عراق، مدارک و اسنادی علیه این گروهک تروریستی مبنی بر مشارکت در سرکوب و قتل فرزندان و عزیزانشان را به دادگاههای صالحه در عراق ارائه و تشکیل پرونده های متعددی داده اند.

کردها و شیعیان جنوب عراق که می گویند، بیشترین هزینه اقدامات تروریستی اعضای این گروهک را پرداخته اند، با شکایات متعدد در دادگاههای مختلف و برگزاری چندین همایش و کنفرانس طی سالهای گذشته ، تلاش کرده اند سران آن را بخاطر مشارکت در جنایات صورت گرفته توسط ارتش بعثی ، به دادگاه کشانده و به اتهام جنایات جنگی محاکمه کنند.

صدام ، بعد از حمله نیروهای ائتلاف بین المللی برای آزاد سازی کویت در سال 1991 میلادی بزرگترین حرکت اعتراضی ملت عراق موسوم به انتفاضه شعبانیه را در شمال و جنوب عراق توسط کردها و شیعه ها، سرکوب کرد که براساس اسناد و مدارک موجود، ارتش بعث صدام با مشارکت گروهک منافقین دست به کشتار وسیعی زدند.

منافقین، گروه ناراضی اوایل انقلاب، ابتدا علیه جمهوری اسلامی ایران اعلان جنگ مسلحانه و بعد از مدتی نیروهایش را به عراق منتقل کرد که به تازگی خاک ایران را مورد تجاوز قرار داده بود. آنها در طول جنگ تحمیلی هشت ساله ، در کنار ارتش بعثی علیه ایران جنگیدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها