بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۷۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
پاسخ علم الهدی به مطهری
حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد پاسخ نامه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را داد.
تدبیر24: منتقدین - آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در حاشیه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرگان ناظر بر عملکرد رهبری نیست بلکه ناظر بر شرایط ولایت بر رهبری است.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: رهبری خود ولی است و خبرگان هم مولود آن است، اصل قانون اساسی نیز همین است بنابراین خبرگان را تشکیل دادیم برای انتخاب رهبر اما خبرگان تنها ناظر بر شرایط و نه عملکرد است.
وی در ارتباط با سخنان اخیر مطهری مبنی بر اینکه حرف‌های من سند نیست، گفت: دیوار حاشا بلند است و آقای مطهری زمانی که من در خدمت آیت‌الله مطهری بودم بچه مدرسه‌ای بودند.
آیت‌الله علم‌الهدی در زمینه بحث فتنه و اینکه علی مطهری اعلام کرده رهبری نظر شخصی خود را در این زمینه بیان کرده است، اظهار کرد: مسئله فتنه بحث یا نظر شخصی نیست چون عده بسیاری به خاطر راهپیمایی‌های بدون مجوز سران فتنه کشته شدند و مسببان قتل آنها باید محاکمه شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در زمینه بصیرت داشتن عنوان کرد: کسانی که در نظام اسلامی احساس مسئولیت می‌کنند باید بصیرت داشته باشند، لذا اینکه افرادی مسئولیت را برای انجام یک تکلیف احساس کرده اما بصیرت ندارند خطرناک است.
وی ادامه داد: کسی که احساس مسئولیت داشته اما بصیرت نداشته باشد راه را عوضی می‌رود و در راه ولایت فقیه قدم نمی‌گذارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
2
3
آقای علم الهدی به نظر من حرف حق و یا واقیعتها را باید قبول کرد حتی اگر از یک کودک خردسال باشد مکر اینکه با دلیل ومنطق هر چه سوال کرد جوابش را بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
وقتی منطق رو نمیفهمید باید مثل خودتون جواب داد.
ضمننا حرف ایشون منطقیه، چون ایشون وقتی مطهری زنده بوده در جریان نظرات این عالم وارسته بوده و وقتی چنین حرفی میزنه یعنی داره به مطهری پسر حالی میکنه که بابات هم نظرش با نظر من یکی بوده. حالا هی الکی اب تو هاون بکوبید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها