بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
نمایشگاهی با عنوان سرطان مصرف شامل پنجاه پوستر از 33 گرافیست با موضوع مصرف گرایی در مجموعه فرهنگی سرچشمه به نمایش درمی آید.
تدبیر24: مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» آیین رونمایی بیش از پنجاه پوستر با موضوع «سرطان مصرف» از ساعت 18 فردا (سه شنبه) پرپا می شود.

این نمایشگاه به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و مجمع طراحان انقلاب اسلامی اصفهان (آیه) و توسط 33 طراح گرافیست از هفت استان کشور تولید شده و با مشارکت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برپا می شود.

این پوسترها، برگزیده آثار رسیده از طراحان گرافیک سراسر کشور در پاسخ به فراخوان تیرماه 93 و نیز آثار تولیدشده در کارگاه های پوسترسازی مشهد و اصفهان است که از این پس نیز با کیفیت قابل چاپ در پایگاه اینترنتی postermovement.ir در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

همچنین نمایش کوتاه بنگاه آقای خرچنگ روی صحنه خواهد رفت و رونمایی از کتابچه و نمایشگاه پوسترهای تولیدشده، پایان بخش این آیین است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها