بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
قمی‌ها همچنان رایزنی می‌کنند؛
حالا با گذشت یک هفته از جدایی صمد، نام مربیان زیادی برای نشستن بر روی نیمکت صبا به گوش می‌خورد؛ از محمد مایلی‌کهن تا علی دایی.
تدبیر24: بدون شک علی دایی خاطرات خوب بازی در صباباطری را هرگز فراموش نخواهد کرد، تیمی که به همراه آن قهرمان جام حذفی شد و به لیگ‌قهرمانان آسیا رفت.
صبای‌قم این روزها در وضعیت چندان خوبی به سر نمی‌برد. صمد مرفاوی به یک‌باره صبا را رها کرد تا سوار پیکان‌ شیعی شود و همین تصمیم باعث شد قمی‌ها از مسیر خارج شوند و در دیدار با ذوب‌آهن در نخستین بازی نیم‌فصل دوم شکست سنگینی‌را از سرمربی پیشین خود متحمل شوند.
حالا با گذشت یک هفته از جدایی صمد، نام مربیان زیادی برای نشستن بر روی نیمکت صبا به گوش می‌خورد؛ از محمد مایلی‌کهن تا علی دایی.
علی دایی که همیشه قبل از به عهده گفتن هر مسئولیتی علاقه زیادی به گرفتن استخاره دارد، این بار نیز با ابراز علاقه صبایی‌ها برای بازگشت‌اش به تیم پیشین‌، کارش به گرفتن استخاره کشیده و چه بسا اگر استخاره «خوب» آمد، مازراتی‌اش را در اتوبان‌قم ببینیم. هنوز داستان استخاره دایی برای تیم‌ملی نقل محافل فوتبالی هست...
به هر حال مدیران‌ این باشگاه قمی که از بی‌پولی شدید در نیم‌فصل نخست رنج می‌بردند و یکی از دلایل اصلی جدایی صمد از صبا هم همین داستان بی‌پولی‌ها و حمایت‌نشدن‌ها بود، حالا دست روی کسی گذاشته‌اند که می‌دانند مبلغ قراردادش در توان چنین باشگاهی نیست، چراکه آنها حتی برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان کم نام و نشان خود نیز با مسکل مواجه بودند و علی دایی نیز روی پرداخت حق و حقوق بازیکنانش همیشه حساس بوده است.
مشخص نیست این معادله به سرانجام برسد یا نه، ولی آنچه که مشخص است اینکه  معیارهای علی دایی برای قبول چنین پستی آن هم بعد از حرف و حدیث‌هایی که در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیسی‌ها مطرح شد، با صبایی‌ها خیلی متفاوت است که فاصله‌ای بعید بین دو سر معادله ایجاد می‌کند.
با این تفاسیر صبایی‌ها کار سختی برای کشاندن‌شهریار به قم خواهند داشت...
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها