بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
وی با اشاره‌ به اینکه امروز دریای خزر و در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، اظهارکرد: بعدازظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
تدبیر24: مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی، طی 24 ساعت آینده برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان و مازندران شدیدتر خواهد بود.

وی با بیان این‌که روز پنجشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه داشته و به تدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می‌شود، افزود: از بعد از ظهر جمعه ابتدا برای شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره‌ به اینکه امروز دریای خزر و در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، اظهارکرد: بعدازظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است و همچنین حداقل و حداکثر دما دراین روز -1 و 7 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 1و 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها